Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
5302
View
81
Reply

Emma Maembong Sakit Kepala, Mental Bila Bawa Watak Isteri Pertama

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-11-2019 04:05 PM | Show all posts |Read mode



Gara-gara terlalu menghayati watak isteri yang cemburu, Emma Maembong mengadu terasa letih, sakit kepala dan mental.


Ia dapat dilihat menerusi video pendek yang dimuatnaik di Instagramnya dengan rambut kusut masai, mata lebam dan dirinya yang tidak terurus.


  



Ianya membabitkan adegan Emi (Emma) mengamuk, menjerit-jerit lalu memberitahu situasinya yang sakit selepas mengetahui Zik (Amar Bahrin) dan Dhia (Amyra Rosli) sudah pun bersama.


Ig




Menerusi ruangan komen, rakan selebriti termasuk peminat turut memuji lakonan Emma yang lari dari mana-mana watak pernah dibawakannya sebelum ini.







Ternyata drama 20 episod ini berjaya menarik minat ramai penonton dengan gandingan pelakon berbakat tanah air. Mesti ramai tak sabar nak menonton adengan ini kan?


Ig

Ig



Emma juga mampu menjadi pelakon pelapis berbakat yang menggantikan pelakon wanita tanah air. Dengan mimik muka, emosi dan penghayatannya, dia antara pelakon baru berbakat.- CARI
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 04:45 PM | Show all posts
over la kau emma oiii
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-11-2019 05:03 PM | Show all posts
Ada yang tengok cerita ni tak?
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 05:07 PM | Show all posts
lawa dia ni. comel cute ja
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 05:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Dlm citer ni emma mmg lain
Xberapa berkenan dia ni tp lakonan pompuan meroyan dia menjadi
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 05:32 PM | Show all posts
So berita mende cenggini.
Kene rase simpati kah?
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 05:36 PM | Show all posts
Cari-Azza replied at 22-11-2019 05:03 PM
Ada yang tengok cerita ni tak?

cerita ni pelakon semua power kecuali boypren janna nick

sangat2 menghayati watak masing2 ,
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 05:51 PM | Show all posts
emma punya skill lakonan dah improve weh

ak terpaksa mengakuinya walaupun ak x suka kembong ni

selalu kalau cerita dia belakon, mesti ak tak tgk. tp disebabkan myra ak tgok cite ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 06:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Walaupun aku rengsa dengan Janna Nick tapi kalau bab Drama Queen ni, buat masa sekarang dia jela yang pegang baton, bagilah watak apa natural ja, emma masih bawa bontot Janna
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
jijilaaa replied at 22-11-2019 05:51 PM
emma punya skill lakonan dah improve weh

ak terpaksa mengakuinya walaupun ak x suka kembong ni

Khennnnz walaupun tak suka minah gedik nih, tapi kali ni heshe belakon byk improving dari sebelum ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 07:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Cari-Azza: Ada yang tengok cerita ni tak?


Ada la wei..
Budak opis aku sngup xmkn tghr layan time rehat..huhu
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Nanti bila ada masa i pun nak layan lah
Harap tak kemurungan lagi huhu
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 07:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Bestttt cite ni.. Jalan cite dia mmg byk slack tp pelakon dia mantop2 kecuali boipren janna nick.. Dia sorg je kayu..
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 07:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Emosi tengok cerita ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
emma memg layak dipuji citer ni.....lain gila, hahaha, agaknye emma da jpe gak ni watak yg leh jd makanan dia, tp jgn kerap sgt plak bawak watak saiko, boring org kang, hahaha

amyra memg makanan dia la watak emosi2 tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Kau ni berlakon, kalau tak menjerit2 mcm tgh jimak boleh tak?? Mak kau org putih kan?? Tanya mak kau, apa makna ENUNCIATE.
Apa bijik butir pun aku tak faham apa kau ckp masa berlakon. Sbb kau menjerit mcm pontianak gila.
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 09:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedih betullah episod 18 masa emma tahu ammar dan amyra dah bersama. Kesian betul kat emma. Menjadi dia punya lakonan tu. Kenapalah drpd awal amar tak bawa jumpa doktor. Dah sah2 masa emma tak mahu anak sulung tu dah red alert sgt yg si emma ni meroyan. Patut dirawat awal2. Bukan ikut idea gila isteri.
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Cite ni bini amar tu terbawa bawa plak watak nur...tengok baik orang memanjang...
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 09:57 PM From the mobile phone | Show all posts
limau_lemon: cerita ni pelakon semua power kecuali boypren janna nick sangat2 menghayati watak masing2 ,


Kannn..aku pon rase pakwe janna nick tu x reti blakon..cakap kedah pun mcm buat2
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 09:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Kancilkering replied at 22-11-2019 09:43 PM
Cite ni bini amar tu terbawa bawa plak watak nur...tengok baik orang memanjang...

Rumah mak bapak die pon rumah dlm cte nur tu.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.102522s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list