Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
3920
View
59
Reply

"Tolonglah Ganti Dengan Jihan, Dia Paling Havoc" - Ramai Macam Happy Je Meletop Dapat Host Baru?

[Copy link]

Author: Cari-Amiey       Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-12-2019 02:56 PM | Show all posts |Read mode
Program MeleTOP yang disiarkan di saluran Astro Ria cukup sinonim dengan pengacaranya iaitu Neelofa dan juga Nabil Ahmad sejak mula diterbitkan pada Oktober 2012 lagi.


Selama tempoh 7 tahun bersiaran sudah pastinya program tersebut meninggalkan impak yang tersendiri dalam hati penonton lebih-lebih lagi dengan gelagat kedua-dua pengacara itu.






Bagaimanapun, peminat dikejutkan dengan pengumuman secara langsung oleh Neelofa yang dia akan mengundurkan diri daripada pentas MeleTOP. Pengacara, pelakon dan usahawan berusia 30 tahun itu berkata yang dia akan mengacarakan program MeleTOP buat kali terakhir pada 31 Disember ini.



Kredit foto : Ig MeleTOP




"Dengan hati yang sangat berat, ini adalah bulan terakhir saya akan bersama dengan MeleTOP."


  




Kredit foto : Ig MeleTOP




Walaupun ramai peminat yang merasa dukacita atas pengumuman tersebut dan merasakan program itu tidak akan sama tanpa kehadiran wanita berusia 30 tahun itu, tetapi tidak kurang ramai juga yang dilihat bergembira dan seakan bersyukur. Amboi masing-masing!


Kredit foto : Ig mStar





Tidak kurang juga yang berteka-teki tentang pengacara yang bakal menggantikan tempat Neelofa yang akan diumumkan oleh pihak Astro pada Januari tahun hadapan.


Mahu Jihan ganti Neelofa.



Kredit foto : Ig Jihan




Mungkin kerana sudah kerap menggantikan tempat Neelofa dan keserasiannya dalam pentas pengacaraan bersama Nabil, ramai yang berharap agar Jihan dipilih sebagai pengacara baru.



Sumber : Ig MeleTOP




Kita nantikan sahaja pengumuman rasmi daripada pihak Astro nanti. Yang patah pasti akan tumbuh kembali. Diharap pengganti Neelofa nanti boleh memberi pembaharuan disamping mengekalkan 'vibe' yang sama untuk program tersebut.


Bagi yang sedih tu, boleh je ikut ikut perkembangan Neelofa di Instagram. Lagipun Neelofa bakal muncul dalam rancangan baharu kelak. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 04:28 PM | Show all posts
yesss vote for jihan
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Yess... Jihan... Tak pon sherry..{:hooray
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
No jihan..plezzzzz..no jihan plezzz...baca 44*..
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 04:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm muak je dgn jihan... Org lain lah
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau Jihan jadi host, siapa yang nak buat parodi? Neelofa?? {:thief
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 05:27 PM | Show all posts
tak payah la jihan... jihan dgn nabil sesuai utk gv je.. setahun sekali je jumpe dorang, baru ok.. kalau tiap2  minggu.. muak uols...
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 05:33 PM | Show all posts
elok lah tu...

atau lebih baik lagi, tak yah ada meletop lagi... hape yang meletopnya pun?
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 05:56 PM | Show all posts
akhirnya....meletop tanpa lopak
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Ain edruce pun hokay.. kadang2 kak j ni buat lawak mcm spesis lawak xberapa cerdik mcm haji bill gak.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Didi alias plss
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 06:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Jihan boleh, tapi jangan pair ngn Nabil sbb nti dgn Jihan2 skali bodo
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 06:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah..happyyy nyaaa..
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Sherry okay, but not Jihan. Jihan dan Nabil sama2 Tak senonoh, nanti saling membaham je. Baik Sherry, nampak versatile.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 06:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Gambar jihan kat sini sama sebijjkmacam acik all in simpang renggam sblm alter... Jihan oiii ngko pegi la tny acik all in alter apa kat mana bior ada kembar
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 06:51 PM | Show all posts
Pls not jihan @ sherry..
Mesti ada org lain yg ok gak.
Apa pun cari yg rajin buat homework.. Jgn blur sgt.
Hakikatnya aku bukan tgk pun meletop ni. So klu xde pun xpe.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Sherry no 1.
Jihan no2.
Tya Arifin menantu tok ti no 3.
Ain edruce pon OK, tp kadang bingit Sgt..
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Nabila huda please...
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 09:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Ha bgusss...
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
I suke minah yg rambut kembang yg mc backstage GV tu..fiza ek nama she... she ok.. ceria n cantik
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.109708s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list