Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
3022
View
39
Reply

Uqasha Senrose Tak Cemburu Nelydia Bahagia, Jadikan Adik Contoh Bila Sampai Jodoh Nanti

[Copy link]

Author: ameenarara       Show all posts   Read mode

Author
Post time 6-12-2019 10:28 AM | Show all posts |Read mode
Pelakon Uqasha Senrose sedikit pun tidak tertekan dengan status bujang ketika usianya sudah menjangkau 27 tahun.


Ketika mStar Online bertanya tentang adiknya Nelydia Senrose, tiada langsung rasa cemburu timbul saat melihat adik kesayangannya bahagia berumah tangga.




Foto: Instagram Uqasha Senrose




Nelydia adalah contoh kepadanya sebelum jodohnya sampai nanti, sungguhpun telah lama memikirkan soal perkahwinan.


Bagi Uqasha, biarlah jodohnya lambat asalkan tidak membuat keputusan salah dalam hidup ini.




  



  



Tambahnya lagi, perkahwinan bukanlah perkara yang ringan dan bukanlah kerana orang lain sudah berkahwin, dia juga perlu berkahwin.


Menurutnya, hanya disebabkan usia yang sudah meningkat, tidak perlulah kita mengikut orang untuk berkahwin cepat.




  



Uqasha pernah menerima kecaman netizen ketika berpelukan dengan adik iparnya, Hafeez hingga mencetuskan kontroversi, namun dia memilih untuk tidak mengulas lanjut keadaan tersebut.


Muda lagi usia Uqasha dan lebih baik fokus pada kerjaya serta usaha memperbaiki diri. Tidak perlu risan berlebihan urusan jodoh. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 11:04 AM From the mobile phone | Show all posts
bru 27 kot...zaman skang kalo kawen before 30 dh kire cpt kawen...xde kene cop anak dara tua dah.. now andartu utk 40 ke atas...zaman dh brubah
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 11:34 AM | Show all posts
uqasha pun mampu bahagia bila sampai masa dan jodoh..x perlu nak iri hati..dia bukan x laku..laku keras..cuma masa dan takdir yg tentukan..mudah2an dia dpt yg membimbing dia laa..
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 11:36 AM From the mobile phone | Show all posts
blekkep replied at 6-12-2019 11:04 AM
bru 27 kot...zaman skang kalo kawen before 30 dh kire cpt kawen...xde kene cop anak dara tua dah.. n ...

Ni kena tanya pakar andartu @ifanonline
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 11:52 AM | Show all posts
dia pun bukan tak penah bertunang. dah hampir nak kawin pun tapi dengarnya dia yang buat hal
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 11:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada yg nmpk dia n Kamal deli bercuti ke phuket dan bali tu hari
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 11:55 AM | Show all posts
hopefully she goes easy with her social life
takut jadi mcm tiz
tua sebelum usia
kulit sekitar mulut tu nanti nmpk
sgt kesan merokok heavily
during younger days
dry skin.

tak cantik

irl she is not as plolesss as IG
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 12:21 PM | Show all posts
mungkin jodoh baru lahir..tunggu je lah, k
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 12:30 PM From the mobile phone | Show all posts
OsHiN_hOnEy replied at 6-12-2019 11:55 AM
hopefully she goes easy with her social life
takut jadi mcm tiz
tua sebelum usia

tiz tuh sengkek...mendadih tp xde bajet utk cantek2...whitening gigi aritu pon arapkan sponsor bru sheols gi buat
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 12:38 PM | Show all posts
friedfishsoup replied at 6-12-2019 11:36 AM
Ni kena tanya pakar andartu @ifanonline

kategori2 andartu adalah seperti di bawah:

1. andartu junior 28-34 tahun
2. andartu senior 35-39 tahun
3. andartu forever 40 tahun keatas

sekian, terima kasih
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
relaxlah.. umur pon muda lg..
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Teringat sblm sheols glemer, pernah comolot dgn haji bil
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
blekkep replied at 6-12-2019 12:30 PM
tiz tuh sengkek...mendadih tp xde bajet utk cantek2...whitening gigi aritu pon arapkan sponsor bru ...

So dh putih shining lah ya gigi tiz tu? Rengsek sgguh nengok kekuningan gigi nye itewwww
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Sheols dh pernah ke meletopz bertentang mata dgn haji bil x?
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Adeakukesah11 replied at 6-12-2019 02:50 PM
So dh putih shining lah ya gigi tiz tu? Rengsek sgguh nengok kekuningan gigi nye itewwww

Idok pun...kurang skit jer kuning tuh...cair skit lar karat gigi sheols
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 03:33 PM | Show all posts
blekkep replied at 6-12-2019 12:30 PM
tiz tuh sengkek...mendadih tp xde bajet utk cantek2...whitening gigi aritu pon arapkan sponsor bru ...

what a waste
dulu dlm Nur Kasih rasa
Tiz lawa sgt2 sgt2
gebuuu

tengok dlm sinetron dgn jul ripin
sama dah level kepam dorg berdua
dgn jul ripin bibir lebam
akibat heavy smoking
euuwww
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 03:35 PM | Show all posts
Adeakukesah11 replied at 6-12-2019 02:50 PM
So dh putih shining lah ya gigi tiz tu? Rengsek sgguh nengok kekuningan gigi nye itewwww

pastu
dia suka naah pakai
lipstick merah menyala
yg some of them mmg buat
gigi kita nmpk lebih kuning
patutnya dia pakai warna yg izara
selalu pakai tu, nmpk gigi putih
ni si tiz pakai yg kaler terang2 gitu

Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiezz mendadih gak ke?
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 04:28 PM | Show all posts
puteribaya replied at 6-12-2019 11:34 AM
uqasha pun mampu bahagia bila sampai masa dan jodoh..x perlu nak iri hati..dia bukan x laku..laku ke ...

biasa lah selalu kalau adik kawin dulu si kakak agak sukar dapat jodoh...itu org cakap lahhh
kalau orang kampung selalu ibubapa ni selalu nk pastikan si kakak kawin dulu...

Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2019 05:08 PM | Show all posts
hasmania replied at 6-12-2019 04:28 PM
biasa lah selalu kalau adik kawin dulu si kakak agak sukar dapat jodoh...itu org cakap lahhh
kala ...

ermm...kebetulan jer kot..belum sampai jodoh..ada yg ok je
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.107506s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list