Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
2148
View
14
Reply

[Politik] TERKINI : Fahmi Fadzil Budak Hingus! Saya Paling 'Punctual' Datang Mesyuarat - Zuraida

[Copy link]

Author: JohnnySins       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-12-2019 11:39 PM | Show all posts |Read mode


Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin berucap pada Majlis Makan Malam Wawasan Kemakmuran Bersama 2030 di Hotel Renaissance, Kuala Lumpur.



budak berhinguih....wakakakakakakakakakakakakkaka
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 12:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Majlis makan malam wawasan kemakmuran bersama 2030 ke ni guna duit taxpayer ke?
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 01:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Bodoh la singapork si kembar jepp sepahtu ni..cmne bleh jadi muntri pon aku xpham..muka jgan sebijik cm jepp pkai tudung bleh x?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-12-2019 01:36 AM | Show all posts
chicozinn replied at 9-12-2019 01:17 AM
Bodoh la singapork si kembar jepp sepahtu ni..cmne bleh jadi muntri pon aku xpham..muka jgan sebijik ...

lama tak nampak hang chicodokzinn...pi kawin ka? wakakakakakkakakakakaka
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 01:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Kah3....inilah parti tunggang langgang. Matlamat parti semata2 guna rakyat utk berguling2 atas jln....matlamat nak angkat bang non jadi pm. Bila jemin nak potong line maka kacau bilau lah parti sbb org tu anggap parti PKR milik anak beranak dia, mcm Madey gak buat umno mcm milik  dia
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 08:47 AM | Show all posts
chicozinn replied at 9-12-2019 01:17 AM
Bodoh la singapork si kembar jepp sepahtu ni..cmne bleh jadi muntri pon aku xpham..muka jgan sebijik ...

apa la.. dah nak masuk 2020 masih ada body shaming lagi kutuk2 fizikal orang

aku pun menyampah PKR, makcik ni tapi nak kritik tu kritik je la ideologi dia ke, ucapan dia ke kenapa nak kutuk fizikal pulak
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 09:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Fahmi ni la yb sengal duk upload kt twitter psl keta nk roboh tu sekali kena cerca ngan netizen padan muka
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 09:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Nik nazmi tu pun jenis yb bangang. Mana ada dia dtg tgk tmpt kami ni. Klu jemput dia tak pernah dtg. Dia hantar wakil dia yg pompuan tu yg duduk puncak setiawangsa tu aje. DatUk fauzi walaupun mantan masih tetap dtg klu ada jemputan, masih bertanya khabar. Klu ada jemputan tak dpt tunggu lama pun dia dtg swkejap tunjuk muka.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-12-2019 10:21 AM | Show all posts
noradaniez replied at 9-12-2019 09:33 AM
Nik nazmi tu pun jenis yb bangang. Mana ada dia dtg tgk tmpt kami ni. Klu jemput dia tak pernah dtg. ...

maaf la kalau rasis...nik ni dia oghang kelantan....dia ada penyakit sek2 kito....dia takkan berbakti dengan setia kalau di negeghi oghang lain..maaf la na kalau rasis...wakakakakakkakakakakkaa
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
JohnnySins replied at 9-12-2019 01:36 AM
lama tak nampak hang chicodokzinn...pi kawin ka? wakakakakakkakakakakaka

Oh joni berdosa, aku da 3 thun kawen la hai..xkn nak menikah lagi haram pompuan nikah lebih dari satu..bz la jaga anak kne demam campak nihh
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 11:00 AM From the mobile phone | Show all posts
helicornia replied at 9-12-2019 08:47 AM
apa la.. dah nak masuk 2020 masih ada body shaming lagi kutuk2 fizikal orang

aku pun menyamp ...

Yela, maafkan hamba ye tuan..hamba xkenal nama tapi muka dia iras jepp sepahtu nak buat camne?byak kot memes letak gmba dorang berdua..hihi
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-12-2019 11:20 AM | Show all posts
chicozinn replied at 9-12-2019 10:59 AM
Oh joni berdosa, aku da 3 thun kawen la hai..xkn nak menikah lagi haram pompuan nikah lebih dari s ...

yang hang pi campak anak hang seipa..laki hang tak habaq ka jngn campak2 anak...ka dia takut bini...wakakakakakakakakakakakkaa
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
JohnnySins replied at 9-12-2019 11:20 AM
yang hang pi campak anak hang seipa..laki hang tak habaq ka jngn campak2 anak...ka dia takut bini. ...

Adoiiii joni berdosa nihh,, tu la berlakon doktor pun tak menjamin kebijaksanaan rupanya...tapi xpe aku terhibur dengan komen ko ni..ahhahhahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
chicozinn replied at 9-12-2019 11:00 AM
Yela, maafkan hamba ye tuan..hamba xkenal nama tapi muka dia iras jepp sepahtu nak buat camne?byak ...

ye ke..iols baru 1st time baca kata kembar jep ni.yg jep pakai tudung masa mlm tu ek
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 06:12 PM From the mobile phone | Show all posts
helicornia replied at 9-12-2019 04:12 PM
ye ke..iols baru 1st time baca kata kembar jep ni.yg jep pakai tudung masa mlm tu ek

Lahai, ce chuollss gugel gambar persamaan artis..yg zain saidin disamakn dgan pakistan, remy sahak ngn mamak/rohingya tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.555372s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list