Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
9560
View
133
Reply

Issey bakal kahwini ibu tunggal 22 Disember ini

[Copy link]

Author: Boomibulat    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-12-2019 03:38 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Issey akhiri zaman duda 22 Disember ini
Screenshot_2019-12-12-15-35-39-1.png
KUALA LUMPUR: Pelakon, pelawak dan penyampai radio, Issey bakal menamatkan zaman duda dengan ibu tunggal tiga anak pada 22 Disember ini.

Issey memberitahu, dia dan bakal isteri yang dikenali sejak zaman sekolah, sepakat melangsungkan pernikahan di Kota Bharu, Kelantan.

Saya bakal bernikah dengan kenalan lama zaman sekolah. Dia adalah ibu tiga anak dan bertugas sebagai pengurus sumber manusia di sebuah syarikat swasta, katanya yang berkongsi berita gembira itu melalui video yang dimuat naik di Instagram, hari ini.

Sebelum ini, Issey atau nama sebenarnya, Fazlisham Mat Hussin, 32, pernah mendirikan rumah tangga dengan Syuhadaa Syafiqqa Abdul Rashid pada 19 Mac 2015.

Namun, mereka berpisah setahun kemudian dan tidak dikurniakan cahaya mata.

Pelakon Pok Ya Cong Codei itu turut meminta maaf kerana merahsiakan perancangan hari bahagianya.

Saya minta maaf kepada semua. Sebenarnya, niat hendak merahsiakan perkara ini... Doakan semuanya lancar, katanya sambil menambah wanita yang bakal dinikahi kematian suami, dua tahun lalu.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-12-2019 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Sesama SSKJP la hendaknya..
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada akak kesah?
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 03:55 PM | Show all posts
tak minat dia ni ngan sorg lagi tu. poyo to the max
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak bekenan dia ni. Bingit. Annoying.
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 03:59 PM | Show all posts
Ex-minik heols dulu lawa amat!
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesah pulak hakuu
Takyah nk mintak2 maap sbb rahsiakan, hakikatnya takde org heraan
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:07 PM | Show all posts
aku pun tak bekenan dia ni. gelak je kuat, padahal xlawak pun benda yang dia ckp tu. sekali dia dgn si fizi tu sekali ak tak kenan
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:07 PM From the mobile phone | Show all posts
sesama sskjp memang sesuai.. tahniah
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Heols announce dkt radio tadi terkejut rakan announcer heols tu (x ingat nama) sampai nangis..haha kelakar wehh
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:09 PM | Show all posts
sian dek issey...me war war kan pernikahan pun dicerca...
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah Issey..moga bahagia sampai syurga

Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Terkejut jugak bila dia umumkan kt radio tadi.. Bagusla diam2, tau2 dh nak kawin.. Moga perkahwinan kali ni kekal hingga jannah
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah issey dan wife. Jaga perkahwinan bebaik ye.
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:14 PM From the mobile phone | Show all posts
I x rasa dia ni lawak.. nasib juga dh x jd dj hotfm tu..
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:16 PM | Show all posts
Tahniah...
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:17 PM | Show all posts
Tahniah...
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
nazzse replied at 12-12-2019 04:09 PM
Heols announce dkt radio tadi terkejut rakan announcer heols tu (x ingat nama) sampai nangis..haha k ...

Motif announce d radio? Nak harapkan sponser ke? Atau dia dh x tahan sebab wartawan xdpt hidu .. hahahhaha
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:17 PM | Show all posts
Tahniah...
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:18 PM | Show all posts
tahniah issey n bakal isteri..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.088697s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list