Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
3488
View
35
Reply

Mana Satu? Netizen Tak Sangka Suami Emma Maembong Ada Kembar Seiras

[Copy link]

Author: rikuren       Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-7-2020 11:31 AM | Show all posts |Read mode




Pelakon cantik, Emma Maembong nampak semakin cantik dan bahagia selepas berkahwin dan sering berkongsi mengenai suaminya, Muhammad Shazli menerusi laman Instagramnya.




  



Dalam pada itu, laman IG Shazli turut menjadi tumpuan para peminat mereka.


Mungkin ramai yang tidak tahu bahawa suami Emma sebenarnya mempunyai pasangan kembar seiras yang sama kacak dan tampan.


Perkongsian Shazli mengenai foto saudara kembarnya, membuatkan ramai dalam kalangan peminat agak terkejut. Tak sangka rupanya Shazli adalah pasangan kembar.




  



Berusia 32 tahun, Shazli dan kembarnya memang seiras sampai ramai sukar untuk membezakan yang mana satu sebenarnya suami Emma.




  



Yang pasti, perkongsian gambar-gambar kembar ini mengundang pelbagai reaksi netizen.














Kredit foto: Instagram Shazli





Pasangan kembar adalah sesuatu yang sangat unik di mana mereka boleh menjadi begitu serupa, dan juga sebaliknya.



Kalau kita orang luar mungkin susah nak bezakan, tapi keluarga terdekat mesti dah tahu bagaimana nak bezakan mereka. - CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 1-7-2020 11:37 AM | Show all posts
satu laki emma, satu lagi @Kurex dah chup..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Kembar dia mcm pipi pau skit
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Couple ni asal npk busuk je..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Kembar kpd laki kpd retis pun nk diglemerkan ke??...
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 11:50 AM | Show all posts
zuriey replied at 1-7-2020 11:42 AM
Couple ni asal npk busuk je..

busuk ke? nampak segak je hensem je laki emma tu. mix kot

Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 1-7-2020 11:37 AM
satu laki emma, satu lagi @Kurex dah chup..

Tak minat la sis muka jambu gini
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 11:57 AM | Show all posts
untung la kau ,timoh .kawen 1 percuma 1..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 12:30 PM | Show all posts
salamon replied at 1-7-2020 03:57 AM
untung la kau ,timoh .kawen 1 percuma 1..

sheols dengan chacha pun kembar jugak kan?
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Couple ni nampak wangi jugak la.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Sepadan ... Naaa ... Hemsem ema cute tp kdg2 nmpk mcm malas mandi
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 12:56 PM | Show all posts
Hah, boleh la Chacha peluk yang ni. Kot-kot la single.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 1-7-2020 12:30 PM
sheols dengan chacha pun kembar jugak kan?

Cacar tu adik sheols
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:13 PM | Show all posts
boleh la bagi kat Caca ye
adik dia yg diorg cium2 masa sanding tu
takde la laki dia kena cium Caca tu
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah cantik guna filter jadi tak cantik pulak....  

Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:18 PM | Show all posts
jangan berkongsi kasih sudah la......
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:21 PM From the mobile phone | Show all posts
3 some lahhh
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg kembar gemuk sikit
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
idok her ensem pon.. biasa jer
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 11:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Lama dh tau depa kembaq..
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list