Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
3647
View
50
Reply

"Kami Sangat Profesional, Jangan Sensasikan Isu Hutang Dengan Khir" - Ogy

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-7-2020 12:38 PM | Show all posts |Read mode
Dalam hantaran terkini di Instagramnya, pelakon dan penerbit, Fauziah Ahmad Daud menjelaskan dia dan pengarah Khir Rahman bersikap profesional walaupun terpalit kontroversi tunggakan bayaran, baru-baru ini.




Foto: IG Ogy




Kelihatan mereka berdua begitu mesra bergurau senda ketika berada di set penggambaran. Tegasnya, konflik yang berlaku tidak akan menjejaskan silaturahim antara mereka.

"Kami sangat profesional, tak perlu nak putuskan silaturrahim kerana saya bukan manusia yang sebegitu.

"Kami berlakon bersama kerana sudah tertulis ini rezeki kami berdua.

"Apa yang saya lalui itu bahagian saya. Jadi, wartawan online tak perlu mensensasikan pasal hutang saya dengan beliau," tulisnya.




  



  




Jelas Fauziah atau Ogy, dia tidak perlu memaklumkan kepada sesiapa apabila menjelaskan bayaran, malah dia dan Khir tidak mengamalkan sikap berdendam dan bermusuh. - CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 1-7-2020 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Waaa.... Professionalnyee smpi block and silent bila ditanya xmau jawab? Hshshshs

#normabaru professional style.. Agittuh!
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 12:54 PM | Show all posts
Haruslah acik diva kata yang baik-baik saja, dah acik diva yang berhutang
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Mata khir tu memang bengkak sebelah ke
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:06 PM | Show all posts
Khir yg profesional Kak
dh akak hutang dia pun
dia masih boleh hormat akak
yg berhutang mmg tak rasa
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku pun rasa gitu even ogy amik kesempatan. Netizen takyah tambah2 la..keruhkan keadaan. Kot mana pusing2 pun jumpa org tu balik
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:11 PM | Show all posts
perasan bagus acik ni

memang kulit tebal  mcm kulit buaya beg hermes
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
profesional byr hutang kak. Tade duit jual rumah, kereta dan apa2 yg blh dijual.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:27 PM | Show all posts
Segelintir orang meniaga, jalankan projek dulu ada untung baru bayar gaji staf. Kalau rugi boleh larikan diri.  
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
ogy ni masa muda sangat cantik..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 01:54 PM | Show all posts
Kenabertaubat replied at 1-7-2020 01:51 PM
ogy ni masa muda sangat cantik..

masa muda semua orng cantik dik, cuba lihat gambar kau masa  muda2....cantik kan!!
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang yg berhutang memang tak rasa apa kak oi..dah jadi norma baru jugak kut.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa hak kau nak halang wartawan tulis pasal kau? Kau bayar gaji wartawan ke? Silap2 tulis gosip pasal kau lagilah bergaji.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Ternampak kelibat puteri balqis dlm video tu.. sheols dh berlakon balik ek??
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow..... tebalnya kulit muka..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 02:23 PM | Show all posts
chandrahusin replied at 1-7-2020 05:06 AM
Khir yg profesional Kak
dh akak hutang dia pun
dia masih boleh hormat akak

kannn.. patut repect pada Khir, bukannya pada acik ogy & cockroaches nih..
bukan semua orang boleh jadi macam Khir..

Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 03:03 PM | Show all posts
meluat dengan Ogy nih...
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Que, Aqish, Khir.. mesti heavy cerita ni..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 03:09 PM | Show all posts
sorry OT.... kena ramai sgt cakap akish tu berbakat besaq...
sepesenn je lakonan dia aku tgk, dr kecik sampai ke laa....
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2020 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Iya2 la
Iya2 la...pro la sangat!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list