Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8649
View
146
Reply

Ayda Jebat Hadiahkan Ibu Rumah Teres Dua Tingkat

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-11-2020 11:16 AM | Show all posts |Read mode
Pelakon dan penyanyi popular Ayda Jebat menghadiahkan sebuah rumah teres dua tingkat di Puncak Alam, Selangor kepada ibunya, Rohana Mohamed.




Kredit foto: IG



Ayda berkata, hadiah istimewa yang diberikan kepada ibunya adalah salah satu impian yang ingin dicapai sebelum menamatkan zaman bujangnya dengan pengacara Nabil Mahir tahun depan.


"Syukur alhamdulillah. Allah makbulkan doa saya. Rezeki dapat hadiahkan mama sebuah rumah. Saya beritahu Nabil, ada benda saya kena capai sebelum saya kahwin. Inilah antaranya. Buat mama saya bahagia, sebelum saya bahagiakan orang lain. Lega hati ini Ya Allah," katanya dalam satu hantaran terbaharu di Instagram.


  



  



Menurut Ayda, dia berharap dan mendoakan supaya semua orang dapat membahagiakan orang tua masing-masing selagi mereka masih bernyawa.


"Saya doakan semua dapat bahagiakan orang tua anda bukan saja dari harta benda, malah banyak benda lain anda boleh berbakti untuk mereka. Semoga tercapai. Insya-Allah.


  



"Mama selalu hubungi dan pesan 'Kakak jangan kerja kuat sangat, kena rehat jugak.' Sebenarnya, kerja keras saya tak sekuat pengorbanan mama jaga saya dan adik-adik. Saya cintakan mama. Saya akan selalu menjaga dan membahagiakan mama, walaupun saya dah kahwin nanti," katanya. -CARI


Sumber: Harian Metro

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 21-11-2020 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagusla.. Anak yang baik
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
dua2 rmh si jebat ni mewah untung la si nabil cuci kaki je
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Baguih dan tahniah.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah.
O ya.. Kalau artis2 ni beli rumah biasanya cash ke?
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Cash ke nok? Untung somi dpt isteri pandai cari duit.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:31 AM | Show all posts
Imkhai replied at 21-11-2020 11:22 AM
dua2 rmh si jebat ni mewah untung la si nabil cuci kaki je

Dia dah beli 2 umah ke uols? Satu lagi kat mana?
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah.. Dan semoga dimurahkan lagi rezeki sebab berbakti kepada ibu bapa.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok... Pape je
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagusnya.. Murah rezeki dia
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Bape rega umah2 dia?
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah..berbakti utk ibu ayah
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni ke yg sarah bitter sgt tu. Baik pulak otto tukang pujuk
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
ok la kakak i tgl sini..pasni blh la selalu p sini..kakak i ckp toklip pun ada beli 15 bijik rumah ni..xtau la btl tak
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Kaya kot Ayda ni. Dpt plak leluhur kaya gak.Kaya kuasa 2 la jwbnya.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 21-11-2020 12:18 PM
Bape rega umah2 dia?

Rmh teres 2 tingkat kt eco grandeur ni dlm 500K.Rmh AJ dkt Damansara tu dlm 1.5M-1.7M
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:50 PM | Show all posts
Tahniah ! muda muda kumpul harta .. tp apasal kakak?? bukan ke dia bahasakan diri dia adik? sis penah tengok dalm Sembang Teh Tarik
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:54 PM | Show all posts
baguih ayda mat aris


mak Ayda cantik
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantikk umah tu.. untung maknya..
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 01:03 PM | Show all posts

rumah yg dia beli type c kan

rasanya lebih RM 500K ...untunglah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list