Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
46932
View
766
Reply

[Jenayah] Campak cucu tiri setelah gagal rogol ibunya.

[Copy link]

Author: safriehalim    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 29-11-2020 02:22 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
KUALA LUMPUR – Berang gagal rogol anak tiri dipercayai motif seorang lelaki Nigeria bertindak campak cucu tirinya dari tingkat tiga Apartmen Villa Danau, Setapak di sini hari ini.

Dalam kejadian pukul 8 pagi itu, mangsa, Muhammad Adam Sufi Muhd Norkhusairi, 4, ditemui maut dalam keadaan tidak berseluar sebelum disusuli dengan kejadian suspek warga berusia 42 tahun itu bertindak terjun dalam keadaan bogel.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner Nik Ros Azhan Nik Ab Hamid berkata, hasil siasatan mendapati suspek sudah mendirikan rumahtangga dengan seorang wanita tempatan berusia 49 tahun sejak 10 tahun lalu.

Jelas beliau, selain pasangan suami isteri itu, enam ahli keluarga yang terdiri daripada empat anak tiri, seorang anak lelaki suspek serta mangsa tinggal bersama di rumah tersebut.

Katanya, siasatan lanjut mendapati suspek telah cuba merogol salah seorang anak tirinya yang sedang tidur di ruang tamu sebelum dihalang isteri serta anak-anak yang lain.

“Berang dengan kejadian itu, suspek mengamuk dan memukul kesemua mangsa di dalam rumah tersebut. Isteri dan anak-anak cuba menyelamatkan diri dengan bertindak keluar dari rumah bagi mendapatkan bantuan jiran.

“Ketika itu, suspek melihat mangsa menjerit meminta bantuan sebelum dia bertindak mencampak kanak-kanak itu dari tingkap bilik utama,” katanya ketika dihubungi Kosmo! hari ini.

Menurutnya lagi, susulan itu, suspek turut lompat dari tingkap yang sama.

“Suspek cedera akibat kejadian itu gagal melarikan diri dan berjaya ditangkap orang awam dan pengawal keselamatan sebelum diserahkan kepada pihak polis.

“Siasatan lanjut berhubung kejadian masih dijalankan dan suspek dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk rawatan lanjut,” ujarnya.

Mayat mangsa turut dihantar ke hospital sama untuk dibedah siasat. Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan. – K! ONLINE
04b5cf493c1a9320375549e2380ef5f0.jpg

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 29-11-2020 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Astaghfirullahhalazim.. speechless
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Kawen dgn mamat rentung yg muda banyak.. tinggal berhimpit beramai2 dlm 1 rumah. Kesian budak tu.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
kejam sgt.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:32 PM | Show all posts
dah banyak kisah negatif pasal negro ni tapi perempuan melayu masih degil dan nak juga mencuba. cari pasal la tu, tak hari ini, esok.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Rumah ni kecil je smpi duk bersempit. Tak pasai cucu jd mangsa. Kesiannya bdk tu mesti selama ni hidup dlm neraka. Rip
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedihnya baca cerita ni. Kanak-kanak tak berdosa jadi mangsa. Damailah kau di syurga nak
Nenek yg kawin dgn org entah apa2. Rentung ni kawin sebab nak PR sini je. Sesal pun tiada guna.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Speechlesss
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:37 PM From the mobile phone | Show all posts
kesian kata cucu tu...haramjadah sungguh...
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:39 PM | Show all posts
Edited by Nahnukutu at 29-11-2020 02:41 PM

'Saya dengar orang menjerit minta tolong'
MUHAMMAD AFHAM RAMLI | | 29 November 2020

image.png
Nor Idayu menunjukkann tempat mangsa yang dicampakkan dari tingkap tingkat tiga di lokasi kejadian.

KUALA LUMPUR - "Saya dengar bunyi bising orang bergaduh dan jerit minta tolong di tingkat atas," dakwa seorang jiran dikenali Nor Idayu Ismail, 24.

Difahamkan, dalam kejadian kira-kira jam 8 pagi di Pangsapuri Villa Danau, Setapak di sini, mangsa kanak-kanak lelaki, Muhammad Adam Sufi Muhd Norkhusairi berusia empat tahun maut selepas dipercayai dicampak datuk tirinya yang juga adalah warga Nigeria berusia 42 tahun.

Menurut Nor Idayu, dia yang berada di tingkat satu mendengar jeritan meminta tolong di tingkat tiga sebelum segera menghubungi pihak polis.


Kesan darah dipercayai isteri suspek di dinding aprtment terbabit ketika cuba melarikan diri dalam kejadian terbabit.

"Masa itu saya mengintai dari pintu rumah saya dan melihat seorang wanita berusia lingkungan 40-an dalam keadaan berbogel dengan kesan darah di kepala. Masa itu wanita itu sempat menarik dan menyelamatkan empat anak perempuannya.

"Selepas wanita itu berjaya melarikan diri bersama anaknya, saya bertanyakan kepada salah seorang anaknya siapa berada di atas dan dia mengatakan ada seorang lagi kanak-kanak lelaki iaitu cucu kepada ibunya itu bersama suami ibunya.

"Tidak lama lepas itu, saya lihat lelaki (suspek) yang berada di rumah tersebut mencampakkan telefon bimbit sebelum mencampak cucu tirinya (mangsa)," katanya ketika ditemui Sinar Harian hari ini.

Nor Idayu berkata, ibu kanak-kanak terbabit berusia lingkungan 20-an yang sudah berada di bawah kemudian cuba mendapatkan anaknya yang dibaling suspek, namun suspek yang kelihatan berang bertindak terjun ke arah wanita itu hingga mengenai bahagian kakinya hingga cedera.

Katanya, suspek yang dalam keadaan berbogel itu bagaimanapun berjaya ditahan orang awam yang berada di lokasi kejadian.


Kesan darah di lokasi mangsa dicampak di Apartmen Villa Danau, Setapak Kuala Lumpur hari ini.

Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner Nik Ros Azhan Nik Ab Hamid berkata, suspek berkahwin sejak 10 tahun lalu dengan seorang wanita tempatan berusia 49 tahun yang mempunyai empat anak perempuan berusia 19 hingga 29 tahun.

"Sepanjang perkahwinan dengan suspek, mereka telah dikurniakan seorang anak lelaki berusia lapan tahun," katanya.

Tambahnya, punca kejadian dipercayai suspek cuba merogol salah seorang anak isterinya yang sedang tidur, namun dihalang isteri dan anak sebelum suspek mengamuk.

"Kes disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan," katanya.


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:40 PM | Show all posts
Disturbing betul berita ni dan bila tengok gambar sekali. Tak sangka ada juga berlaku di Malaysia. Pendek betul akal kahwin dengan Nigeria. Bukan senonoh pun perangai masing2.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya Allah... Berita ni merentap emosi ku..
Tuhan lebih menyayangi mu anak..
Gembira lah kamu selepas ni ya anak... Bermain di taman syurgaNya
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Nk proceed baca pun rasa geli ya amat...mamat negro ko hadap kawen..pastu anak menantu semua ada sekali...mmg haramjadah betul...mampos la negro ko dlm jel.tp menghabeskan duit tax payer plk jamu mkn kau...kes mcm ni mmg menyakitkan hati.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Decon replied at 29-11-2020 01:32 PM
dah banyak kisah negatif pasal negro ni tapi perempuan melayu masih degil dan nak juga mencuba. cari ...

Kaaaaan? Pastu ramai gak yg yg berangan dpat laki romantic macam si kamara tu. Tp pd iols lakinya ya nampak caring sayang etc tp controlling sebenarnya
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya. Padan muka nenek dan mak bapak budak ni biar rasa guilty seumur hidup
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by rosmahisham at 29-11-2020 06:00 PM

Padan muka neneknye gatal sgt!!! Dia igt nigeria nk sangat kawen dgn ko..sbb ko ada 4 ank pompuan la dia nk kawen!!! Jgn igt cinta sejati sgt lahh..tak memasal trauma seumur hidup fmly ni..sian kat cucu yg tak bersalah...nampak tak hati hitam nigger tu. x dpt merogol sanggup campak bdk yg tak berdosa.ntah2 tgh main dgn bini..bini kering pastu nk tala ank tiri pulak..binantang !!!
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Ngeri baca.. budak kecik tu tertinggal kat atas masa nenek dan mak dia dah selamatkan diri.. kesian mangsa x berdosa..
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Beraninya cuba rogol time ramai org di rumah.
Saksi byk tu!
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Kedutaan nigeria takde bagi komen apa2 ke?

Dulu siap marah2 drama tv selit pasal mat black buat onar kat negara orang.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2020 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan ada bini...knp nk baham anak lg.
Nasib la xjatuh ats kereta myvi tu..klu jatuh mesti seram tuan kereta nak bawak...terbayang ada mayat atas tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list