Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
5335
View
75
Reply

[Tempatan] Seksa kemaluan tersekat pada muncung botol

[Copy link]

Author: Boomibulat       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-4-2021 08:53 AM | Show all posts |Read mode
Edited by Boomibulat at 12-4-2021 08:54 AM

Seksa kemaluan tersekat pada muncung botol
botol.png
PONTIAN: Seorang lelaki berdepan detik mencemaskan apabila kemaluannya tersekat pada muncung botol plastik, semalam.

Komander Operasi Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Pontian, Pegawai Bomba Kanan II, Julia Sani, berkata pihaknya menerima panggilan mengenai kejadian itu kira-kira jam 7.18 malam tadi.

Katanya, sebuah jentera FRT bersama enam anggota dihantar ke Hospital Pontian, di sini, bagi membantu mangsa.
"Setibanya di Hospital Pontian, didapati seorang lelaki dewasa berusia 47 tahun dengan kemaluannya tersekat pada muncung botol plastik.

"Alat sulit lelaki berkenaan membengkak dan sukar dikeluarkan dari muncung botol plastik itu menyebabkan dia ke Hospital Pontian bagi mendapatkan bantuan.

"Anggota bomba memotong botol berkenaan menggunakan satu unit alat peralatan khas pemotong," katanya dalam kenyataan, hari ini.
Julia berkata, operasi mengambil masa kira-kira 20 minit.

https://www.bharian.com.my

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 12-4-2021 09:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa ni? Cucuk botol muncung botol ka mula2 sempit, lama2 tersekat trosss...hahaha maapkan hamba. Xtahan gelakk
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Alahai halusnye sampai muat masuk lubang botol
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 09:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Akak pun tak dapat mengelak dari tergelak walaupun ianya satu kemalangan.
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 09:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Xgelak, senyum sinis jah...
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesian.. 2b masuk botol jadi gam uhu ja
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 10:27 AM | Show all posts
dah tua pun bodoh..
but better la dari pi merogol..
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Buat malu kaum jah...ko pensil berapa b dekkk...beli jah poen plastik kat shopee tu kalo dah sangap sangat..menyusahkan bomba jah
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 11:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Apasal tak beremdan dalam air sejuk sampai kecut
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 11:09 AM | Show all posts
kenapa perlu guna botol... diy pakai kulit pisang kan boleh...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-4-2021 11:10 AM | Show all posts
dudaberhias replied at 12-4-2021 11:09 AM
kenapa perlu guna botol... diy pakai kulit pisang kan boleh...

Kat shopee pun x seberapa harga..tp kena  tggu lama sikit..
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 11:10 AM From the mobile phone | Show all posts
nape pergi sumbat dlm botol tu, berangan ngesek ke apa
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 11:11 AM | Show all posts
dudaberhias replied at 12-4-2021 11:09 AM
kenapa perlu guna botol... diy pakai kulit pisang kan boleh...

pernah tengok youtube orang buat diy pakai tilam dan kondom... lelaki ni kadang ada yg terangsang tengok lubang... hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Too much free time
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 11:14 AM | Show all posts
Boomibulat replied at 12-4-2021 11:10 AM
Kat shopee pun x seberapa harga..tp kena  tggu lama sikit..

khen... pelbagai jenis bentuk ada kat shopee tu... nak buat ala2 muzium dan pamerkan setiap satu jenis warna dan fungsi pun boleh hokkeh... buat cabinet kaca terus
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 11:51 AM | Show all posts
amboi capmelan guna botol

kinky sgt
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Sian habang bomba
Iols tertanya2
Ada tak habang bomba dalam ni
Beh share pengalaman mcm ni?hahahahah
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 12:50 PM | Show all posts

Konfem 2B

Tu pasai muat2 je bila mula mengembang..  Last2 panggey bombe.
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa lah bodoh sangat guna lah gunting yang boleh potong dawai tu. Bukan susah pun. Tak perlu malu tujuh keturunan.
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2021 01:26 PM | Show all posts
Tak menyusahkan abam bomba tak sah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list