Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
27107
View
255
Reply

Bukan Dengan Menteri, Nora Bakal Kahwin Dengan 'Orang Biasa'

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-5-2021 07:40 AM | Show all posts |Read mode
"Insya-Allah jika segala perancangan berjalan lancar, saya akan berkongsi mengenai hari bahagia itu dengan anda semua tidak lama lagi."





Kredit foto: IG




Datuk Nora Ariffin, 48, akhirnya mengakui menerima lamaran untuk dijadikan peneman hidup.


Penyanyi itu yang sebelum ini digosipkan dengan Menteri Wilayah Persekutuan, Tan Sri Annuar Musa bagaimanapun menafikan menteri berkenaan yang melamarnya.


Sebaliknya lelaki berkenaan bukan dalam kalangan orang terkenal, lapor mStar.

"Saya fikir sudah sampai masanya untuk saya mengumumkan bahawa saya ada menerima lamaran daripada seseorang," katanya seperti dipetik Astro AWANI.


Kenyataan itu sekali gus menangkis dakwaan menuduh dia Ahli Parlimen Ketereh berkenaan bernikah di Thailand, selepas sekeping salinan sijil pernikahan yang didakwa milik Nora dan Annuar tersebar di laman sosial.




Kredit foto: The Star



"Demi Allah, saya dan Tan Sri (Annuar) tidak bernikah... saya sendiri tidak faham bagaimana ada pihak yang boleh buat tuduhan sedemikian.

"Sudah banyak kali saya nafi, Tan Sri juga sudah menafikannya, namun, masih ada yang nampaknya tidak percaya.

"Disebabkan itu, saya fikir sudah sampai masanya saya umumkan bahawa saya ada menerima lamaran pernikahan dan sedang merancang ke arah majlis itu," jelasnya.


Tambah Nora, keputusan untuk bernikah lagi direstui anak-anak selepas berfikir masak-masak.




  



Siapa agaknya gerangan bakal suami Nora? - CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 19-5-2021 07:43 AM From the mobile phone | Show all posts
menanah anak dara yg lanjut usia dgrnya,mak jan anak brderet laku lg tp yela kn jodoh
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 07:46 AM From the mobile phone | Show all posts
mmg tak tahu malu eh Nora ni duk tayang ank birah dia tu?
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 07:53 AM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak: mmg tak tahu malu eh Nora ni duk tayang ank birah dia tu?



Udah udah laa sis oii.. bagi laa budak tuu peluang.. nobody is peerfect..
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 07:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Imkhai: menanah anak dara yg lanjut usia dgrnya,mak jan anak brderet laku lg tp yela kn jodoh


Lelaki jmn sekarang nak artis jeee.. anak dara kenaa cantikkk ade plg koman ijazah keje gomen.. pdhl si lelakinya atas skit dr mat rempit aje jahh oiii.. koh koh.. aku masa jd cikgi.. ramai cikgi cikgi yg kawin ok skit dr bewak jahh.. lopes tuu sibewak tuu suh cikgi ni pinjam loan maksinum sbb nak niaga koh koh.. tak payah pi jauh laa sepupu aku keje bank kawin ngan bewak.. mmg teruklaa kena ragas
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Yg mana satu.. Yang nyanyi pki tudung tu ke...
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:01 AM | Show all posts
Alhamdulillahhh... tahniah..
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Yang paling meratap laki/bini mati lah yang paling cepat move on.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:03 AM From the mobile phone | Show all posts
biasa gini la. yg dok cinta mati sgt tk lama lps tu kawin lain. teringat abg jalal
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:04 AM From the mobile phone | Show all posts
nazzse: Yang paling meratap laki/bini mati lah yang paling cepat move on.

haha sama mcm komen aku
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 19-5-2021 07:59 AM
Lelaki jmn sekarang nak artis jeee.. anak dara kenaa cantikkk ade plg koman ijazah keje gomen..  ...

Nk buat cam na. Laki bujang zaman skrg ni dah kurang yg berkualiti. Dipadankan pulak dgn pompuan yang takut jd anak dara tua, main sebat jahh. Mendptlah hdup merana tp purak2 bahagia dlm ig.

Tu birah byk yg menyondol. Depa tau laki bujang ni byk xboleh pkai.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:05 AM | Show all posts
Nora ni sentiasa positive...
semoga berbahagia Nora....
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:06 AM From the mobile phone | Show all posts
nazzse replied at 19-5-2021 08:02 AM
Yang paling meratap laki/bini mati lah yang paling cepat move on.

Hahaha betui i ollz trlintas gak dlm fikiran......rupanya kojap yooo tp ye la kan dah jodoohhhhhhb
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Buritan: Lelaki jmn sekarang nak artis jeee.. anak dara kenaa cantikkk ade plg koman ijazah keje gomen.. pdhl si lelakinya atas skit dr mat rempit aje jahh oii ...

cikgu mmg byk kawin dgn driver teksi la, tukang rumah la. klu bukan jenis biawak ok la
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:06 AM | Show all posts
Alhamdulillahhh... tahniah..
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:06 AM From the mobile phone | Show all posts
nazzse replied at 19-5-2021 08:02 AM
Yang paling meratap laki/bini mati lah yang paling cepat move on.

Kannnn. Over sgt dulu.. pastu kawin lain... alasan sunyi la apa la... puihhhh!!!
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:12 AM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 19-5-2021 07:46 AM
mmg tak tahu malu eh Nora ni duk tayang ank birah dia tu?

Apa cerita zis?
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Ingatkan the one an ONLY husband in her life ... Takkan cari pengganti... Ingatkan sayang sangat arwahnye...
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:20 AM From the mobile phone | Show all posts
jemahjacjon replied at 19-5-2021 08:04 AM
Nk buat cam na. Laki bujang zaman skrg ni dah kurang yg berkualiti. Dipadankan pulak dgn pompuan y ...

Tuuu laaa.. staf laki aku byk yg andartuu.. cantik csntik lg.... tp tu laa lelaki jmn skrg byk yg duk atas jln naik moto je atau keje jd doc pi cucuk bdn sendiri.. ini yg byk
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2021 08:20 AM From the mobile phone | Show all posts
helicornia replied at 19-5-2021 08:06 AM
cikgu mmg byk kawin dgn driver teksi la, tukang rumah la. klu bukan jenis biawak ok la

Masalahnyaa byk yg bewakkk..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list