Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234
Return to list New
17606
View
70
Reply

Aku jumpa kucing jatuh dari tingkat 12, masih hidup!!! UPDATE - Video Uploaded

[Copy link]

Author: winamp05       Show all posts   Read mode

Post time 15-6-2010 09:08 AM | Show all posts
Reply  leotazz818

manusia, kadang2 perangai lagi teruk dari binatang!! ada mak i citer, ada satu ...
Syfuel Post at 14-6-2010 21:22


jahanam punye org tua.. ishhh.. tp dia dah meninggalkan.. x baik kita marah2kan pd org yg mati.. kuasa Allah maha kuasa.. what u give, u get back... itu baru kat dunia.. blom lg akhirat. ya Allahh... ko peliharakanlah semua tingkahlaku & perbuatan hambamu ni ya Allah :cry:
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2010 09:40 AM | Show all posts
encik wira, video dah upload. huhu
winamp05 Post at 13-6-2010 20:36



thanks win...ngeri nak tgk 1st video tuh...dah boleh berjalan eh..harap sembuh sepenuhnye...
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2010 01:31 PM | Show all posts
tak sggp nak tgk video tuh.. arapkan bc citte dr tt jah..

ciannya dia.. tt jagalahh dia elok2 taw.. serpihan idop dia ada pd tgn tt.. msti dia kesakitan amat sgt masa jatuh tu.. tak sggp nak bygkann.. sedeynyaaa

tucen gen pong kalo gen tersepak msti cecepat amek dia pelok .. ckp sori kt dia... sbb dia maseh ada prasaan walopong dia takde akal.. dia tau sakit sedih dan mrh.. dan syg pd tuan dia
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2010 12:00 AM | Show all posts
Reply 54# dinotunder
kalo buang kucing kat kedai makan
aku bleh terima lagik
buang kat tepi jalan..aku tak bleh terima
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2010 02:25 AM | Show all posts
Reply 61# leotazz818

Amin, moga2 kita sentiasa di bwah lindungan dan rahmatNya....
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2010 11:00 AM | Show all posts
Reply  dinotunder
kalo buang kucing kat kedai makan
aku bleh terima lagik
buang kat tepi jalan.. ...
hirai_saza Post at 16-6-2010 00:00



    tu la manusia zaman sekarang zalim.....yg aku leh lupa dia belah bahagia kepala dia....hancur...
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2010 11:30 PM | Show all posts
allah panjang kan umur winamp05......alhamdulillah....
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2010 11:05 PM | Show all posts
:cry::cry::cry:..semoga dirahmati...
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2011 10:55 PM | Show all posts
sangat2 menyayat hati tgk video kucing ni.... teringat kat Arjuna yg dah takde, kena langgar tu....
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2011 06:01 PM | Show all posts
grr..
sedeyy..
aku memang tak leh tgk kucing
dalam keadaan terseksa..
pilu hatiku
Reply

Use magic Report

Post time 6-5-2017 12:01 AM | Show all posts

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.067782s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list