Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
92174
View
2160
Reply

Khas untuk Awak

[Copy link]

Author: iDputera       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 12-5-2011 02:02 AM | Show all posts


adakah awak tahu
serpihan kenangan semalam
berselerak dikiri dan kanan ku
sehingga tidak bisa ku rangkai lagi....
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2011 11:30 PM | Show all posts
Reply 101# iDputera

Tahu ke awak
Yg tersirat & yg tersurat
Sukarnya utk dirungkaikan?


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-5-2011 12:12 AM | Show all posts
Reply  iDputera

Tahu ke awak
Yg tersirat & yg tersurat
Sukarnya utk dirungkaikan?
masarju Post at 12-5-2011 23:30


awakkk.....
kalau awak susah nk rungkai sorang2
kita bole tolong sama dgn awak..
awak setuju.....


`entah dimana silapnya..
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2011 08:34 PM | Show all posts
hadui awak ni, dh sampai hormon2 lak ni....
yang penting awak , vitamin tu kena makan s ...
iDputera Post at 30-4-2011 01:28



kita tulih yang betul kan wak...

kita nk bgtau nih..kita dh tak nak mkn lagi vitamin tu...give up..
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2011 08:37 PM | Show all posts
yang ni kita tidak faham lah awak....
awak ada switch manual dgn auto ker....
iDputera Post at 30-4-2011 01:31



bila sudah tiada kata-kata yang ingin dituturkan...semua menjadi kaku...lesu dan bisu...


`keta ada gear auto je...
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2011 11:59 AM | Show all posts
hadir sekali lagi untuk mencari awak dan awak awak..
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2011 10:45 AM | Show all posts
awak...
terubat sudah rindu
terima kasih..
namun sungguh kita sangka
awak semakin 'nakal' sekarang...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-6-2011 11:26 AM | Show all posts


harap awak dan awak2 sihat selalu...


`keadaan xmengizinkan..
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2011 11:29 AM | Show all posts
harap awak dan awak2 sihat selalu...


`keadaan xmengizinkan..
iDputera Post at 7-6-2011 11:26



awak..
ciannya mengemis rindu...huhu


`lg kecian bila keadaan tak mengizinkan...
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2011 01:18 PM | Show all posts
Post Last Edit by cmf_sweetLove at 7-6-2011 13:19




`:re:
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2011 09:41 AM | Show all posts


`rajin2 mkn ubat ya...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-6-2011 11:40 PM | Show all posts
hadir sekali lagi untuk mencari awak dan awak awak..
cmf_sweetLove Post at 30-5-2011 11:59



datang mencari jejak
awak dan awak2...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-6-2011 11:44 PM | Show all posts
awak...
terubat sudah rindu
terima kasih..
namun sungguh kita sangka
awak semakin 'nakal' sekara ...
cmf_sweetLove Post at 2-6-2011 10:45




kita datang kesini
meninggalkan jejak untuk awak..
awak tahu, mungkin bicara kita
awak2 anggap seperti budak nakal.....


`aaaaah tea 'O'
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2011 12:01 AM | Show all posts
Awak,
Kita selalu ingat awak!
Selalu sangat...
Tapi kita tahu,
Awak bukan untuk saya!
Dan tak mungkin untuk saya..!!~
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-6-2011 12:53 AM | Show all posts
Awak,
Kita selalu ingat awak!
Selalu sangat...
Tapi kita tahu,
Awak bukan untuk saya!
Dan tak m ...
lily_kama Post at 11-6-2011 00:01


awakkk..
masih ingat lagi awak kat rumah ini yer
terharu kita
lamanya awak xsinggah walau kelibat awak sentiasa berselisih masa..
apa yang kita dapat lakukan yer awak


`masih mencari jawapan yg pasti.....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-6-2011 12:56 AM | Show all posts
awak..
ciannya mengemis rindu...huhu


`lg kecian bila keadaan tak mengizinkan...
cmf_sweetLove Post at 7-6-2011 11:29


itu saja yg termampu kita lakukan
mengemis rindu pada awak2...


`apa nk buat bukan kuasa kita....
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2011 10:29 PM | Show all posts
kita datang kesini
meninggalkan jejak untuk awak..
awak tahu, mungkin bicara kita
awak2 ...
iDputera Post at 10-6-2011 23:44







awak...
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2011 10:30 PM | Show all posts
itu saja yg termampu kita lakukan
mengemis rindu pada awak2...


`apa nk buat bukan kuasa ...
iDputera Post at 11-6-2011 00:56



smoga apa juga yang awak lakukan
beroleh kesejahteraan dan kebahagiaan...


`..andainya kita berkuasa atas sesuatu..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-6-2011 10:59 PM | Show all posts
awak...
cmf_sweetLove Post at 11-6-2011 22:29



indahnya suasana....  


`slmt mlm awak..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-6-2011 11:03 PM | Show all posts
smoga apa juga yang awak lakukan
beroleh kesejahteraan dan kebahagiaan...

`..andainya k ...
cmf_sweetLove Post at 11-6-2011 22:30


awak juga serupa
bahagia dan ceria dalam kehidupan seharian awak....


`sukarnya kehidupan ini walau kelihatannya mudah.....
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2011 11:11 PM | Show all posts
indahnya suasana....  


`slmt mlm awak..
iDputera Post at 11-6-2011 22:59



remang senja...


`..slmt mlm awk..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2011 11:15 PM | Show all posts
awak juga serupa
bahagia dan ceria dalam kehidupan seharian awak....


`sukarnya kehid ...
iDputera Post at 11-6-2011 23:03



  
itu juga yang dipohon dalam setiap doa...

`..mudah dirasakan bila kita kuat dan tabah dalam setiap perkara..sukar bila kita takut berhadapan dengan luka..


awak sihat?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-6-2011 11:25 PM | Show all posts
remang senja...

`..slmt mlm awk..
cmf_sweetLove Post at 11-6-2011 23:11


pantai dan laut mengamit keindahan dan kedamaian.....
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2011 11:29 PM | Show all posts
pantai dan laut mengamit keindahan dan kedamaian.....
iDputera Post at 11-6-2011 23:25



  ...mencari damai di hati..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-6-2011 11:30 PM | Show all posts
itu juga yang dipohon dalam setiap doa...

`..mudah dirasakan bila kita kuat dan tabah d ...
cmf_sweetLove Post at 11-6-2011 23:15


peace and love adalah penuh dengan misteri kadang meyakitkan dan
kadang pula menyenangkan.....


`jadi owl....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.049342s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list