Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
135851
View
821
Reply

[KAJI SELIDIK FORUM] Anda SOKONG siapa dalam PRU ke 13?

  [Copy link]

Author: Fujiwara       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-3-2011 03:17 AM | Show all posts |Read mode
Post Last Edit by dauswq at 28-3-2011 10:24











Single Polls , Show Result after voted, Total 1058 Users voted
  (This Poll is open, your vote is visible)

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2011 08:24 AM | Show all posts
kalau nak kemajuan sokong lah..BARISAN NASIONAL..
ahaks...
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2011 08:29 AM | Show all posts
jgn lupa UMNO ada undi pos
boleh pulak tu bilangan yg keluar mengundi melebihi jumlah pengundi sesuatu kwsn tu
lepas tu pulak putrajaya 7k satu kawasan parlimen
yg bukit bintang 300k tu satu kwsn parlimen gak
begitu juga kat mana ada FELDa contohnya DUN Tenang, siapa 10k pengundi tapi jadi satu DUN pulak......wakakakah, bagus nya SPR buat kerja memenangkan gomen anak beranak
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2011 08:35 AM | Show all posts
dah lama org kampong i dok rosakkan undi (ntah DIROSAKKAN ke? sapa tau).
wakil MIC dok kawasan majoriti melayu. kalo letas PAS rasanya dah lama dpt award 'jumlah yg turun mengundi terbaik'

PRU-11 yg lepas org2 kampong kene tipu ngan paklah (takdpt gula2) then, PRU-12 jumlah turun mengundi makin merosot (i pon malas nak balik ngundi time tu).

PRU-13 kali nih i nak balik ngundi PR dan i dengar semua member2 yg berhijrah akan pakat2 balik ngundi PR. kami dah pakat2 nak 'sampaikan mesej' betapa menyampahnya kami pd BN.

kali nih PR akan menang di segamat
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2011 04:27 PM | Show all posts
kalau nak blajar agama g dok masjid.......

kalau nak pembangunan sokong bn..........

kalau nak duduk bercerita kat kedai kopi pasal kekayan orang.......undi Parti Ajaran Sesat!
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2011 08:54 PM | Show all posts
saman ekor dihapuskan..menarik juge tu
apa janji kerajaan agaknya nanti?
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2011 09:06 PM | Show all posts
dah lama org kampong i dok rosakkan undi (ntah DIROSAKKAN ke? sapa tau).
wakil MIC dok kawasan majo ...kali nih PR akan menang di segamat
bangcak Post at 21-3-2011 08:35 AM



    kah kah kah...in your dreams loco!

Muere lentamente hermano!!!
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 09:10 AM | Show all posts
Ya Allah Ya Tuhan ku.....
kalau pemerintahan BN baik untuk rakyat Engkau kekalkan lah....

andai kata PR lebih baik untukl rakyat Engkau ubah lah kerajaan yg ada sekarang....
amin......
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 10:29 AM | Show all posts
Reply 8# TeRasKiLo


amin...aku setuju dgn ko...!
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 10:29 AM | Show all posts
BA di selangor akan jatuh..kompom
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 10:32 AM | Show all posts
Reply 8# TeRasKiLo


amin...aku setuju dgn ko...!
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 11:44 AM | Show all posts
Ya Allah Ya Tuhan ku.....
kalau pemerintahan BN baik untuk rakyat Engkau kekalkan lah....

andai kata PR lebih baik untuk rakyat Engkau ubah lah kerajaan yg ada sekarang....
amin......
TeRasKiLo Post at 22-3-2011 09:10


Amin..
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 12:11 PM | Show all posts
undi adalah rahsia...
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 04:39 PM | Show all posts
elok buat kerajaan campuran la. sebab kalau parti mana menang pun majoriti tak besar. sokongan rakyat dah terbahagi dua.

akuilah..
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 05:03 PM | Show all posts
elok buat kerajaan campuran la. sebab kalau parti mana menang pun majoriti tak besar. sokongan rakya ...
srumut Post at 22-3-2011 16:39

Kalau nak buat kerajaan campuran, masa 3 tahun yg lalu, sekarang dah tak sampai 2 tahun lagi utk PRU-13, tunggu ajelah keputusan PRU-13.
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 05:18 PM | Show all posts
sudah pastilah PR , coz dulu ramai yg nak lompat tp x jadi...sbb BN kasi duit......skrrg lah masanya nak lompat ke PR
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 05:21 PM | Show all posts
sudah pastilah PR , coz dulu ramai yg nak lompat tp x jadi...sbb BN kasi duit......skrrg lah masanya ...
cmf_shone Post at 22-3-2011 17:18


tapi apa yg berlaku ramai yg lompat dari PR ke BEBAS.
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 05:54 PM | Show all posts
BA di selangor akan jatuh..kompom
ejanskut Post at 22-3-2011 10:29



    rasanya
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 06:42 PM | Show all posts
aku ttp jugak skg Pakatan Rakyat sbb tak suka Najib dan Rosmah...

klu Muhiyyidin naik, mgkn aku boleh consider...
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 06:44 PM | Show all posts
tak sama ke muhyidin?  TEORI RAHMAN yang sampai Najib je
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 10:43 PM | Show all posts
aku ttp jugak skg Pakatan Rakyat sbb tak suka Najib dan Rosmah...

klu Muhiyyidin naik, mgkn aku ...
dauswq Post at 22-3-2011 18:42


Drpd skg Pakatan Rakyat yg diterajui Anwar lebih DS Najib
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 10:50 PM | Show all posts
Barisan Nasional Parti Kita
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 11:15 PM | Show all posts
sokong BN dpt tgk video lucah kat carcosa
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2011 11:51 PM | Show all posts
video lucah...tak lama lagi banyak la kat pasar malam
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2011 01:57 PM | Show all posts
Reply 3# kekbelacan

Itu belum lagi 20 org guna alamat bangsal buruk!!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053279s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list