JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
11328
View
59
Reply

Mengubat / pandai scan dari jauh.

[Copy link]

Author: aiskrimpelangi       Show all posts   Read mode

Post time 9-2-2014 11:16 AM | Show all posts
anyway kwn aku pernah kena tipu dgn rawatan jarak jauh konon nak kembalikan kasiih tunang.
byr 300,org ni ada iklan rawatan dlm majalah mingguan wanita,hawa namanya..
dia kata blh scan dari jauh apa tunang kwn aku buat..tup2 ckp ada girl lain,x jauh orgnya..girl tu konon pakai ilmu penunduk tuk tundukkan tunang kwn i...
kalau nak baikkan hubungan,kena beli 1 minyak dr narathiwat siam harga 100,pakai je kat jari hari2..tunang pun akan kembali dan ilmu penunduk akan automatik gugur...
kwn aku mcm was2..mcm pelik,dia pun malas layan dah hawa ni..penipu rasanya...
anyway dia skrg berserah je pd allah swt..
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2014 09:31 PM | Show all posts
salam...

Sedih hati bila melihat zaman sekarang bertambah-tambah orang yang menawarkan perubatan(palsu) dengan bayaran yang tidak munasabah. Kenapa lah nak cas kalau nak merawat saudara sesama manusia. Kalau diri ada kelebihan bantu sahaja lah dengan ikhlas.

Insyaallah, kalau ada daripada saudara2 yang ada masalah fizikal, demam, pening kepala, atau sakit2 yang normal, saya bersedia untuk memberikan rawatan secara ikhlas secara jarak jauh(kalau terdesak), tapi kalau sakit itu bersangkut paut dengan sihir,saka atau gabungan sihir dari beberapa orang, saya terpaksa menolak permintaan atas sebab kekurangan pengalaman dalam hal tersebut.



Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 12:24 AM | Show all posts
olyd88 posted on 19-2-2014 09:31 PM
salam...

Sedih hati bila melihat zaman sekarang bertambah-tambah orang yang menawarkan perubatan( ...

baguss broo... tabik sprin satuu toingggg...... macam nih la baru A
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2014 03:33 PM | Show all posts
As Salam,

Ada sesape boleh scan dari jarak jauh tak kt sini?
kalau boleh mohon  pm saya.


terima kasih.
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2014 03:37 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2014 03:40 PM | Show all posts
cerita cas ni dah berpuluh kali diperdebatkan ...rajin rajin la korek thread2 lama...
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2014 03:45 PM | Show all posts
Mf menyusahkan semua, saya tak biasa dgn thread ni 2 sy tanya direct kt cni.
Anyway, thanks all.
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2014 03:48 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2014 10:49 PM | Show all posts
ba ta mim 114...
salah seorg ustaz pertubuhan ni,pernah menjaga krew pengambaran cerita highland tower..taksilap black nama nya..
kebanyakan yg masuk pertubuhan ni kapten tentera..


Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2014 08:39 PM | Show all posts
msblinq posted on 24-2-2014 03:33 PM
As Salam,

Ada sesape boleh scan dari jarak jauh tak kt sini?

Assalam..awak nak tengok apa?

Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2014 09:42 PM | Show all posts
Teringin nak jumpa orang yang pandai scan "perangai" manusia ni. Nak dia scan aku ni macam mana. Dulu ada jumpa sorang. Tapi dia lelaki. Tak kan nak dia plak scan aku yang perempuan ni. Huhu.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2014 10:30 AM | Show all posts
Luckman posted on 27-2-2014 08:39 PM
Assalam..awak nak tengok apa?

Salam  Luckman,

Hantukiller da bantu da sy ari tu...tq atas keperihatinan awk.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2014 01:46 PM | Show all posts
mggu lps hari rabu aku dan adik aku pegi berubat kt pusat rawatan islam apa ntah yg ustaz sharhan punya..tp anak2 buah dia yg tlg buatkan sbb susah nk dpt ustaz sharhan sndr..
rawatan kena byr rm50 tidak termasuk air zam2 atau ubat-ubatan yg lain..basic jer 4 botol air zam2 dan minyak zaitun..kalau kita nak tambah benda lain pun blh..kalau xnak beli apa2 pun blh jugak..takde paksaan..cuma byr duit rawatan jer la..

Alhamdulillah..lps berubat kt situ badan rasa makin ringan..hati pun makin tenang..air zam2 tu kena minum seteguk slps solat (5x sehari)..minyak zaitun kena sapu kt bahagian yg sakit/sengal sblm tido..aku tmbh mandian limau kasturi...sblm masuk solat maghrib kena mandi...kiranya between asar - maghrib..

aku pegi kt cawangan velodrom, cheras..btl2 sebelah ayam kampung..org mmg ramai la..
yg kena rasuk dgn hantu pun ada..seram giler dgr sbbnya bilik rawatan sebelah2..
adik aku pun teruk..ada jin berkenan..masa rawatan adik aku tak sedar diri..dia bunyi mcm lembu nk kena sembelih..pastu bila suruh ckp xnak..asyik dok jerit jer..

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2014 02:49 PM | Show all posts
Tipah tertipu...
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2014 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
msblinq posted on 24-2-2014 03:33 PM
As Salam,

Ada sesape boleh scan dari jarak jauh tak kt sini?

Salaam
Beritahulah masalahnya sebab apa nak scan....
Jadinya .. scanning akan tertumpu kepada masalah tersebut...
Kalau secara open ... mmmm ...
Aku pernah layan permintaan sorang pompuan tu minta scan...mmm..tak beritahu apa apa ...cuma scan dia ... mmmm...
Selepas beberapa lama .mmm...aku sms ... tidur tu, elok eloklah ... terselak kain sampai ke perut .. pastu nothing inside ...
Esoknya dia sms .. mmm .. seronoklah awak ...  
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2014 10:58 AM | Show all posts
Salam,
agak agak boleh tak tlg scankan ktrbang mh370 yg hilang ji?

Kesian sampai sekarang tak jumpa lagi

Tq
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2014 08:55 PM | Show all posts
Kalau nampak pun, tempat tu xtau kat maner...laut luas..
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2014 12:16 AM | Show all posts
rdzaccess posted on 8-3-2014 10:21 AM
Salaam
Beritahulah masalahnya sebab apa nak scan....
Jadinya .. scanning akan tertumpu kepada ma ...

Scarynye...
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2014 10:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg leh scan jarak jauh tu boleh x scan katebang MH370? Kesian kat family mangsa,tertunggu2 yg tsayang balik dlm keadaan  selamat..
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2014 10:56 PM | Show all posts
susah nak xplain dan yakinkan, better dok diam doakan kesejahteraan mangsa...sbb mereka takkan percaya dengan apa-apa kenyataan yang tidak mempunyai bukti yang kukuh, mereka mengambil kira semua aspek dalam membuat siasatan KECUALI (bende ghaib,bomoh,etc).  

bersabarlah..
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 04:31 PM | Show all posts
olyd88 posted on 19-2-2014 09:31 PM
salam...

Sedih hati bila melihat zaman sekarang bertambah-tambah orang yang menawarkan perubatan( ...

kalo tgk org 2 ade pnyakit ker x bleh ker?
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 08:18 PM | Show all posts
riehan posted on 12-3-2014 04:31 PM
kalo tgk org 2 ade pnyakit ker x bleh ker?

Kalau Allah izinkan, insyaallah boleh...
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 08:49 PM | Show all posts
olyd88 posted on 12-3-2014 08:18 PM
Kalau Allah izinkan, insyaallah boleh...

cam berminat ajer..
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2014 08:19 AM | Show all posts
olyd88 posted on 12-3-2014 08:18 PM
Kalau Allah izinkan, insyaallah boleh...

erm...mcm nk jer..huhu
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2014 11:26 AM | Show all posts
Sapa yang boleh scan daripada jauh, mohon pm aku eh. Ada benda aku nak tanya / minta tolong. Thank you in advance


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.084874s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list