Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
34378
View
162
Reply

Negeri paling ramai lelaki Melayu romantik ..

[Copy link]

Author: Loxlaxman       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-2-2014 01:41 PM | Show all posts |Read mode
Malaysiaku .. ramai dengan lelaki Melayu berdarah campuran Jawa, Siam, India, Cina...dsbg. Mengikut pengamatan akak yang masih sayangkan lelaki Melayu, sila pilih negeri yang akak rasa paling ramai jejaka romantik. Akak boleh pilih maksimum lima negeri jika hobi akak suka bertukar-tukar pasangan...terima kasih..
Multiple Polls: ( Maximum 5 choices ) , Show Result after voted, Total 360 Users voted
  (This Poll is open, your vote is visible)
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 01:51 PM | Show all posts
aku rasa kelantan...
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 02:00 PM | Show all posts
saya rasa kat malaysia ni takde lelaki romantik...lelaki yang nak jadi tuan ramai la..
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 02:19 PM | Show all posts
romantik = sweet talker a.k.a playboy kah?..
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 02:26 PM | Show all posts
aku x ske la lelaki romantik jiwang2 karat ni....geli weiii...ckp bermadah helah...eeuuuuwww...
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 02:32 PM | Show all posts
nanacinta posted on 20-2-2014 02:00 PM
saya rasa kat malaysia ni takde lelaki romantik...lelaki yang nak jadi tuan ramai la..

yup...u r very right ms nanacinta....

lebihnya hipokrit.....



Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 02:35 PM | Show all posts
amiraira posted on 20-2-2014 02:32 PM
yup...u r very right ms nanacinta....

lebihnya hipokrit.....

betulkan amira...sebelum dapat bukan main romantik dia...dah dapat isteri dilayan macam maid...huhu...

Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 02:38 PM | Show all posts
nanacinta posted on 20-2-2014 02:35 PM
betulkan amira...sebelum dapat bukan main romantik dia...dah dapat isteri dilayan macam maid...huh ...

mmg betul pn...
janji semua tinggal janji...

pas tu depan org pandai lak berlakon baik...
mmg dasar hipokrit....
eeee.....geram mira...
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 02:42 PM | Show all posts
Tumpang lalu je...
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 02:43 PM | Show all posts
amiraira posted on 20-2-2014 02:38 PM
mmg betul pn...
janji semua tinggal janji...

itu namanya bertakiya - berpura pura/ munafik

tapi ehhh lelaki melayu rata rata sunni wal je maah kan
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 02:48 PM | Show all posts
AbukRokok posted on 20-2-2014 02:43 PM
itu namanya bertakiya - berpura pura/ munafik

tapi ehhh lelaki melayu rata rata sunni wal je ma ...

aik aburokok ni laki ke pompuan........


mira rasa pompuan je kt tread ni....

Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 03:10 PM | Show all posts
aku rasa setiap negeri ada lelaki yang romantisnya
cuma yang paling romantiss tu tak tahu le negeri mana
yang penting laki aku romantisss...
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 03:23 PM | Show all posts
me bercinta ngan sorang laki jek..so x leh nk jawab poll kt atas..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-2-2014 03:49 PM | Show all posts
nanacinta posted on 20-2-2014 02:35 PM
betulkan amira...sebelum dapat bukan main romantik dia...dah dapat isteri dilayan macam maid...huh ...

Dapat apa ...explain sikit?
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 03:50 PM | Show all posts
Loxlaxman posted on 20-2-2014 03:49 PM
Dapat apa ...explain sikit?

sebelum dapat cinta...lox fikir benda lain ke??
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-2-2014 03:52 PM | Show all posts
nanacinta posted on 20-2-2014 03:50 PM
sebelum dapat cinta...lox fikir benda lain ke??

A'ah ... fikiran Lox tak tenteram sejak seminggu dua ni .. asik terpikir benda lain..
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 04:35 PM | Show all posts
romantik xde. miang ramai lah.
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 05:08 PM | Show all posts
ai sorg je romentik kt atas bumi malaya ni

sekian,
jgn byk ckp lg
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 05:21 PM From the mobile phone | Show all posts
nanacinta posted on 20-2-2014 02:00 PM
saya rasa kat malaysia ni takde lelaki romantik...lelaki yang nak jadi tuan ramai la..

Tuan yang ada babu.... Hahahahhaa
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak adanya ikut negeri.... Kalau dah namanya melayu... Maka hampir sama je la perangai
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 06:08 PM | Show all posts
arianakhalid posted on 20-2-2014 05:22 PM
Tak adanya ikut negeri.... Kalau dah namanya melayu... Maka hampir sama je la perangai

sunggoh bias...ibarat mengatakan pompuan melayu semuanya kuat seks...

Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 08:25 PM | Show all posts
ada ker lelaki melayu yg romantik.? kalo setakat suke mengorat pastu miang tak tentu pasal tu bkn romantik namanya..
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 08:37 PM | Show all posts
kelantan ke?


aku rasa johor..

pasal johor ni ramai artis wannabe, jd mereka romantik

kelantan ni biasa2 je...
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2014 10:07 PM | Show all posts
Orang perak paling romantik.
Kome tak caya blh try.
Reply

Use magic Report

Post time 21-2-2014 03:34 AM | Show all posts
fifie_olin posted on 20-2-2014 02:26 PM
aku x ske la lelaki romantik jiwang2 karat ni....geli weiii...ckp bermadah helah...eeuuuuwww...

same here! aku pon xsuke...
maybe i got trust issue kot hahahhaha
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.073169s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list