Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
34501
View
163
Reply

Negeri paling ramai lelaki Melayu romantik ..

[Copy link]

Author: Loxlaxman       Show all posts   Read mode

Post time 24-6-2016 05:32 PM | Show all posts
Loxlaxman replied at 24-6-2016 05:11 PM
abe minta maaflah kalau abe lebih2 gurau bulan pose ni...maaf zahir batin leen.

ala... xde ape la abe lox...
tau pon cume gurau2 je...
mintak maaf kene bg duit raye skali...
ngee...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-6-2016 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
eileen80 replied at 24-6-2016 05:32 PM
ala... xde ape la abe lox...
tau pon cume gurau2 je...
mintak maaf kene bg duit raye skali...

Nak duit raye PM tepi..tak leh heboh2..
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2016 04:08 PM | Show all posts
Loxlaxman replied at 25-6-2016 02:59 PM
Nak duit raye PM tepi..tak leh heboh2..

wah... nak3...
ngehngehngeh...
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2016 02:57 PM | Show all posts
kite nak gelak je...hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2016 12:13 AM | Show all posts
propa je romantik semua tu..dah dapat sok buat dunno jek
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-11-2016 11:37 AM | Show all posts
Edited by Loxlaxman at 1-11-2016 11:45 AM
crying_soul replied at 30-10-2016 12:13 AM
propa je romantik semua tu..dah dapat sok buat dunno jek

Aiiii...mcm frust jer.

Suami mana pun lagu tu lahh. Proses mengorat wanita yang diingini, mengayat sampai dapat, mengawal dan memerintah setelah dapat dan yang terakhirnya mengintai yang baru selepas puas dengan yang dah dapat....adalah merupakan proses penuaan (The Men and His Angry Bird, Loxlaxman, 2012, p.12) sejak azali sehingga detik menemui azzawajalla yang wajib dilalui oleh setiap jantan. Ibarat kata pepatah lama, "tua-tua keladi, makin tua makin menjadi".

Kenapa lelaki masih mahukan perempuan lain walaupun dia telah berkahwin? Lox dah interview Pak Ngah Dolah dan Pak Tam Pah kedua-duanya bapak saudara Lox yang menikah lebih dari dua. Semasa proses kaji selidik itu yang berlangsung selama dua minggu sebelum Deepavali yang lepas, hampir 400 muka surat maklumat hasil kajian yang telah berjaya Lox kumpul, termasuk peta minda, lakaran kasar, pictograf, histogram, ishikawa diagram, pareto chart dan data-data stratafikasi yang berkaitan.

Melalui data yang terkumpul, Lox lakukan siasatan lebih terperinci untuk menguji kesahihan kenyataan-kenyataan yang dibuat oleh kedua-dua bapak saudara Lox. Berikut adalah ringkasan dari hasil siasatan dan kajian yang Lox jalankan yang lebih menyerlah dalam bentuk lebih banyak persoalan daripada menyediakan butir-butir jawapan.

1. Kenapa wanita seksi sebelum kawin, tetapi kemercikan keseksian itu tidak diterjemahkan ketika berasmara bersama suami e.g malu doggy, geli blowjob, malu women on top, cowgirl dan sebagainya, sehinggalah sudah terlambat, contohnya bila sudah bercucu baru mahu mencuba.

2. Kenapa wanita gemar menghabiskan masa menjadi wanita lain sedangkan dirinya wanita yang sangat sempurna pada kacamata lelaki pilihannya?

3. Kenapa wanita habiskan dua pinggan nasi selepas kahwin, walhal sebelum kahwin beliau hanya makan nasi seminggu tiga kali?

4. Kenapa wanita memuja dan merindui lelaki yang wajahnya "kayak perampok rongok" seterusnya mengahwini lelaki tigasuku tersebut?

Sekian, kajian awal kancing gigi Lox.







Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2016 10:42 PM | Show all posts
Loxlaxman replied at 1-11-2016 11:37 AM
Aiiii...mcm frust jer.

Suami mana pun lagu tu lahh. Proses mengorat wanita yang diingini, meng ...

Saya belum bersuami lagi..naik seriau baca komen en Loxlaxman nih..hahaha..

Hidup akhir zaman, susah dah nak cari lelaki baik & setia. Pandang duniawi semua..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-11-2016 09:22 AM | Show all posts
crying_soul replied at 13-11-2016 10:42 PM
Saya belum bersuami lagi..naik seriau baca komen en Loxlaxman nih..hahaha..

Hidup akhir zaman,  ...

Jangan takut bersuami, kerana suami itu amanah Allah. Suami itu ibarat kertas peperiksaan akhir, banyak soalan yang susah-susah, jawapannya pulak saling berkait. Tetapi, Allah yang akan memeriksa kertas jawapan itu, bukan manusia, bukan malaikat..hanya Allah SWT. Bukankah Allah Azzawajalla itu maha pemurah lagi maha penyayang...so yakinlah. Hanya dengan keyakinan kepada Allah, awak boleh atasi semua ketakutan, kebimbangan, kerisauan dan keresahan....jawab je kertas soalan, Allah SWT akan menilai jawapannya.


Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2016 08:12 PM | Show all posts
Loxlaxman replied at 14-11-2016 09:22 AM
Jangan takut bersuami, kerana suami itu amanah Allah. Suami itu ibarat kertas peperiksaan akhir, b ...

Terbaekkk..doakan saya dapat bakal suami yang baik & pembimbing ke jalan yang benar, aminn..
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2016 12:28 PM | Show all posts
melalui pengalaman hidop aku rasa org johor ler romantik..


romantik ni ikotlah kan macam mana..

1) melalui percakapan hohoho xtahu lah aku kalu cakap dah macam sasterawan ke hape.. ke ayat bunga2 kerawang  (bab ayat manis ni aku xberapa sgt lah)
2) melalui perbuatan (haaaaa yg ni aku paling2 suka)
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2017 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
siputsedut replied at 21-2-2014 10:40 AM
dulu aku pikir romentik camtuh...tp sejak berpijak dibumi yang nyata..aku dah turunkan sikit level o ...

akk pernah ade bf mcm ni.ketam kopekkan, nasi sendukka. mmg wanita terbahagia la.end up dia buat cam tu kat wanita2 lain juge.terus cancel nk tunang.
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2017 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
noraidil_06 replied at 27-1-2017 04:54 PM
akk pernah ade bf mcm ni.ketam kopekkan, nasi sendukka. mmg wanita terbahagia la.end up dia buat c ...

Rajinnya kak korek benang zmn tok kaduk ni
Iols teringat post bini kapten azrin madu coco mix ti..lakinya yarabbi sweeettt talker nyaaaa..dia post screen shot perbualan depa kt ig..hah amik kai..ngn coco mix pon dia dok bersweet jua love u lotssss lotssss lotssss katanya...so kalu dpt laki x romentik tu bercukurlah asal dia bertanggungjawab dan menyayangi kita dengan cara yg tersendiri
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2017 10:13 AM | Show all posts
semua lelaki romantic bila taim couple jer. dah cincin masuk dalam jari, sila beli bunga sendiri.
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2017 10:07 AM | Show all posts
laki aku pada pandangan aku dalam kategori romantik...
masa jadik bf beli bunga ros kuning satu taman...
menari menyanyi kelakar

dah kawin aku tak pernah memasak
bab masak memasak dia jer ...
itulah kategori romantik pada aku lah

dan laki aku orang PERAK ermmmm
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.062794s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list