Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
19421
View
120
Reply

[INFORMASI] Gula-gula Zaman Persekolahan Yang Klasik

[Copy link]

Author: Nusantara77       Show all posts   Read mode

Post time 17-8-2015 10:27 PM | Show all posts
iznanaziz replied at 17-8-2015 03:03 PM
asam mana yg mcm rupa taik idung tu?
yg letak dlm botol plastik tu ya, ada gambo lelaki cina kat  ...

gambo lelaki cina tu tak pasan...tapi ha'ah dlm botol plastik mcm org selalu letak pil tapi kecik sket
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2015 08:13 AM | Show all posts
alesandra replied at 17-8-2015 10:27 PM
gambo lelaki cina tu tak pasan...tapi ha'ah dlm botol plastik mcm org selalu letak pil tapi kecik  ...

aku bukan apa, nak kepastian je
yg asam kerekot2 tu ke
kalau awak ingat, cer awak tepek gambo tu
saya takut apa yg saya teka tu salah je

Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2015 11:58 AM | Show all posts

antara cekelat yg iols rasa sedap zaman tu
pastu suka gak cekelat mcm coins saiz duit duplo sen
atuk iols jual kat kedai runcit dia...sampul kaler gold n merah dunhill
klu gegula buatan org kita....suka mkn gula tarik
gula ketuk pun suka gak tp ni biasa org cina yg buat

Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2015 12:33 PM | Show all posts
Ayu61279 replied at 18-8-2015 11:58 AM
antara cekelat yg iols rasa sedap zaman tu
pastu suka gak cekelat mcm coins saiz duit duplo sen
...

sampai skrg aku masih terbayang2 iklan dia...katun kecik2 cuba buka sampul dia pastu ngap ceklat tu ramai2
aah..ceklat duit syiling tu sedap gak rasanye...zaman tu mana lah ada ferraro rocher

gula2 aku suke yg telur puyuh tu..ade lagi ke jual eh? nak gi cari lah
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2015 01:46 PM | Show all posts
iznanaziz replied at 18-8-2015 08:13 AM
aku bukan apa, nak kepastian je
yg asam kerekot2 tu ke
kalau awak ingat, cer awak tepek gambo tu ...

alamak... taktau ler celah mana nak cari gambo.rasenya kita ckp benda yg sama
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2015 02:36 PM | Show all posts
bottombikini replied at 18-8-2015 12:33 PM
sampai skrg aku masih terbayang2 iklan dia...katun kecik2 cuba buka sampul dia pastu ngap ceklat t ...

kannn....time tu semenya sedap la
maklumla kekanak kan....
klu pi kedai mesti rambang mata
rasa seme nak angkut bwk blk
atuk iols lak klu tgk cucu dia dah tawaf keliling kedai 2-3x tu
dia paham sgt la maksudnya
hm..telur puyuh tu mcm dah xde je
tu pun best gak
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2015 01:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Mengimbau kenangan sungguh tgk gula2 ni..
Tapi parents masa kecik tak bg makan sgt benda ni.. So kalu nak beli, beli curi2 lepas balik skola... Tp bile parents dpt tau..mesti kena marah...
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2015 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Kebanyakannya sekarang pun masih Ada.. Paling peberet gula2 udang..tp musykil rase x sesedap gula2 udang dedulu..
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2015 04:55 PM | Show all posts
WawaRaRa replied at 17-8-2015 02:52 PM
aku baru jer beli... yg tablet tu kan??? aku bli 300biji = 15 ++.... aku nak wat candy buffet tok  ...

Kat mana beli? Aku ingat kat mydin semua benda ada...tapi hampa.

Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2015 04:59 PM | Show all posts
Olleo posted on 20-8-2015 04:55 PM
Kat mana beli? Aku ingat kat mydin semua benda ada...tapi hampa.

dkt kedai borong gula2... kat pelangi semenyih...

Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2017 10:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenangan semua tu...
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2017 09:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Semua dah pernah rasa
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2017 06:11 PM | Show all posts
Feveret aku SOur Plum...
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2017 10:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Eee benang lama bangkit. Apa2 pun semua tu mak pernah makan. Haha.
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2017 01:58 PM | Show all posts
gula2 udang.... nini cokelat celup n Nyam2..... sedapnye...... satu lagi rosmitai....or gula2 kapas.... suke sangat...iols ialah 33 tahun
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 10:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Aduhai, kenangan betul. Hampir semua gula2 yg disebutkan dkt ats dh pernah rasa
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2017 09:01 AM | Show all posts
memang mengimbau betul cokelat2 ni
tp rsnya dah lain sket kot ke aku je rs mcm tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2017 01:03 PM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2017 08:46 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2017 08:49 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2017 08:49 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.063778s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list