JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
7811
View
58
Reply

Bersembang dengan Ruh

[Copy link]

Author: zcorpilion    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-7-2015 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by zcorpilion at 11-11-2015 03:53 AM

Deleted.
Sorry guys..

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2015 12:27 PM | Show all posts
bergentayangan tu apalah agaknya.
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2015 01:03 PM | Show all posts
mcm kisah nenek kamsia
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2015 01:23 PM | Show all posts
kenapa I xleh hadam ???? ....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-7-2015 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
1. Gentayangan= berkeliaran dan melepak sana sini
2. Nenek kamsia siapa tu?
3. Tah boleh hadam part yang mana?


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-7-2015 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by zcorpilion at 14-7-2015 01:39 PM
damian_lee replied at 14-7-2015 01:23 PM
kenapa I xleh hadam ???? ....


Ok ini sebahagian pengalaman spiritual saya.
Astral projection ialah melepaskan ruh atau minda dari jasad untuk pergi bersiar siar ke alam nyata atau alam lain.
Alam nyata iaitu dunia sekarang. Boleh pergi melawat famili yang jauh atau dekat hanya dengan memprojeksi tubuh halus/ruh/minda. Atau pergi melancong ke mana-mana negara/tempat sesuka hati.
Jadi jimatlah wang kamu tak perlu beli tiket kapal terbang nak ke mana-mana melancong dengan mudah dan cepat.

Ke alam batin seperti pergi ke alam jin, alam kubur dan lain2.

Tahap alpha dan adalah tahap kamu sedang bersantai dan nak masuk ke alam tidur apabila masuk ke tahap theta.
Jika kamu mampu mengawal alam bawah sedar kamu, maka maanfaatkan sebaiknya
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2015 03:07 PM | Show all posts
zcorpilion replied at 14-7-2015 01:34 PM
Ok ini sebahagian pengalaman spiritual saya.
Astral projection ialah melepaskan ruh atau minda  ...

mana ko belajar astral projeksion ni?

Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2015 03:13 PM | Show all posts
oh ini antara sedar dan tak sedar..
antara nak lelap dan nak buka mata

gamaknya la...


Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2015 03:44 PM | Show all posts
Macamana kalau roh tak dapat balik semula kedalam tubuh/
Sure matikan.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-7-2015 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
lipans replied at 14-7-2015 03:07 PM
mana ko belajar astral projeksion ni?

Tak belajar

Kemungkinan tenaga dalaman perlu hidup/jaga untuk lepaskan sukma.

Jaga spiritual, dan hubungan dengan Tuhan tu jela cadangan daku
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-7-2015 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Ipo replied at 14-7-2015 03:13 PM
oh ini antara sedar dan tak sedar..
antara nak lelap dan nak buka mata


Yup betul tu.

Jika boleh kawal dalam tempoh waktu bawah sedar tu dengan baik, maka senang untuk kita dapat segala macam ilham dan rahsia di sebalik rahsia. Serta mudah berinteraksi dengan alam ghaib. Dengan izinNya
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2015 06:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Nenek sedang cuba memahami..

Sebab nenek suke part pergi jenjalan obesi
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2015 01:57 AM | Show all posts
Kalau tengah AP ni...berapa jauh boleh pergi?
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2015 08:47 AM | Show all posts
x salah aku pernah ada thread yg bercerita pasal roh jgk
tpi biasa la tgh syok baca,si TT terus menghilang..

tpi bukan kah roh xboleh kembali semula ke dunia?
maksud TT roh yg bunuh diri ke yg gentayangan tu??
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2015 10:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Tt, astral projection macam cite insidious: chapter 3 tu ek?
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2015 03:36 PM | Show all posts
zcorpilion replied at 15-7-2015 11:31 AM
Terpulang pada pandangan masing-masing.

Ku pasti ada ruh yang selamat sampai dan berehat ke desti ...

TT cite lah lagi...

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-7-2015 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada juga pengalaman ruh disentap keluar oleh jin liar.
Waktu tu mungkin silap sebab cuba scan kawasan jin melepak..

Waktu sedang tidur, tiba-tiba terasa ruh disentap dari tubuh kasar, lalu digenggam seperti kertas yang dikemotkan, kemudian dibaling ke pintu almari.  Terasa ada seekor jin yang sangat marah  mendengus. Kemudian hilang.

Daku pun terjaga semula dari tidur bila ruh masuk semula ke badan. Tak terasa rasa sakit diperlakukan kasar sebab ruh yang ringan seperti angin atau kapas. Sejak dari itu ku tak berani scan lagi kawasan angker.
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2015 05:01 PM From the mobile phone | Show all posts
saya igt astral projeksion ni setup projection cinema wayang tu.
rupanya roh.
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2015 09:54 PM | Show all posts
bestnyer TT citer lah pengalaman TT lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2015 11:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Kehkehkehkehhhhh..... Ruh o ruh.. Jgn mudah tertipu antara ruh dgn setan...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.047477s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list