CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Antarabangsa Lihat artikel

“Jom Buat…” – Diajak Bermalam Di Hotel Mewah, Mesej Perbualan Han Seohee & Ahn Hyoseop Tular

7-2-2024 11:21 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 10754| Komen: 15

Description: Mesej perbualan antara Ahn Hyo-seop dan Han Seo-hee telah tular di dalam komuniti atas talian di Korea.


Mesej perbualan antara Ahn Hyo-seop dan Han Seo-hee telah tular di dalam komuniti atas talian di Korea.

Mesej perbualan yang tular itu telah mengejutkan ramai apatah lagi kerana status Ahn Hyo-seop sebagai antara pelakon lelaki terkenal dan banyak membintangi pelbagai drama popular. Manakala, Han Seo-hee pula telah terlibat dalam pelbagai skandal serta kontroversi dadah.

Di mana dalam perbualan tersebut, Han Seo-hee telah mengajak Ahn Hyo-seop untuk menghabiskan malam bersama di sebuah hotel mewah yang terletak di Gangnam, Korea.

Dalam masa yang sama, timbul kekecohan di kalangan peminat terutamanya selepas mereka mendapati bahawa Han Seo-hee telah membuat hantaran gambar bilik hotel tersebut di media sosialnya pada tarikh yang sama seperti mesej yang dihantar itu.

Malah, hantaran asal mengenai perbualan ini juga telah dipadam daripada komuniti atas talian tersebut.




Antara komen netizen mengenai perbualan ini ialah,

"Jangan cakap yang mereka ni merupakan pasangan s*ks?"

"Berapa banyak selebriti yang wanita ini nak jatuhkan?"

"Wow, imej Ahn Hyo-seop akan jadi kotor selepas ni."

"Ianya lagi mencurigakan selepas hantaran itu dipadam, syarikat Ahn Hyo-seop mesti sedang serabut."

"Kalau betul la khabar angin, mereka tak perlu pun padam hantaran itu".


Apa pendapat korang?


Sumber : Kimchidaily.my

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote honey_yayan 7-2-2024 04:07 PM
ala biasa je pun
Quote apedehal 7-2-2024 04:55 PM
So bio lah kalau deyol nk ngeseks pum. Pemenat2 retis korea ni
Quote chacon 7-2-2024 07:18 PM
nak heran apa orang melayu pun ramai ngesek walau belum kawen...siap my daddy is comeback katanya
Quote sambaldurian 8-2-2024 12:50 AM
apedehal: So bio lah kalau deyol nk nges ...
apedehal: So bio lah kalau deyol nk nges ...

X kisah nk mengesek tp bkn dgn han seo hee. Han seo hee ni klu bc citer dia, pelik jgk mcm mana still ada hubungan dgn artis2. padahal dia ex-trainee idol yg x menjadi. Pokok citer bkn artis/idol . Tp dia dpt jatuhkan reputasi TOP big bang. Skg ni Ahn Hyo Seop. Misteri jgk, wlu x jd idol tp networking dgn artis still mantap.
Quote buapakperut 8-2-2024 10:29 AM
ini yang penah ngan TOP tu ke. yang jadi pengedar tu?
Quote Guli 8-2-2024 07:37 PM
Memang sengaja target mangsa
Quote gideoncross 9-2-2024 07:55 PM

Ikr? Dorg non Muslim, sma mcm kes EXO Chen, gf dh pregnant, bru nak ajk khwin
Quote gideoncross 9-2-2024 07:56 PM
apedehal replied at 7-2-2024 04:55 PM
So bio lah kalau deyol nk ngeseks pum. Pemenat2 retis korea ni

Sbb netz sna suka control hidup artis2 favorite dorg, bgi iol lantaklah, dorg non Muslim
Quote gideoncross 9-2-2024 07:56 PM
chacon replied at 7-2-2024 07:18 PM
nak heran apa orang melayu pun ramai ngesek walau belum kawen...siap my daddy is comeback katanya

Mmg bnyk pun
Quote kookiechip 9-2-2024 08:27 PM
Perempuan ni psycho betul.
Mana idol yg tiba2 ada masalah pelik2 tu, orang akan kait nama dia.
Quote noryla 14-2-2024 09:56 AM
minah ni anak chaebol kan? ke slh ek?
mmg benteng kuat ke ape ek dia.. mcm rmai dah kait dgn dia.. TOP, BI, wonho.. shonwu.. tp mcm dia lek jek.. even dah kne 4thn penjara..
dia ni x reti nak aman2 ke ape idup tu.
Quote Yoonggi 16-2-2024 10:54 AM
kena saman kan dgn ahn hyo seop minah ni
Quote anony-mous 25-2-2024 05:52 AM
kookiechip replied at 9-2-2024 08:27 PM
Perempuan ni psycho betul.
Mana idol yg tiba2 ada masalah pelik2 tu, orang akan kait nama dia.

Kira dia ni mcm fara salleh versi kpop fara tu pon jatuhkan retis2 jgk tp yg xberapa famous sgt
Quote borrow 25-2-2024 11:20 AM
noryla replied at 14-2-2024 09:56 AM
minah ni anak chaebol kan? ke slh ek?
mmg benteng kuat ke ape ek dia.. mcm rmai dah kait dgn dia.. T ...

tak kowt. Time scandal dulu katanya kerja receptionist kat Tenpro Bar. Tenpro = 10 percent. Gelaran utk eskot kelas atasan katanya. Customer pun vip/ orka.
Quote shoyuna 26-2-2024 10:41 PM
Dia ni pun dikaitkan jugak dengan mendiang lee sun kyun kan.

Lihat semua komen(15)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

25-4-2024 12:01 AM GMT+8 , Processed in 1.276410 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top