Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Pemandu Bas Tinggalkan 40 Penumpang Tepi Jalan Pukul 1.30 Pagi

29-10-2019 09:34 AM Komen: 228
Seorang penumpang bas meluahkan rasa marahnya kepada pemandu dan sebuah syarikat syarikat pengangkutan kerana meninggalkan 40 orang penumpangnya di tepi jalan pada pukul 1.30 pagi.

Kredit foto: FB


Menurut perkongsian Azizul Thai di Facebook, kejadian berlaku pada 26 Oktober apabila pemandu bas milik Syarikat Bas Permata Utara meninggalkan beliau dan 39 orang penumpang lain di tepi jalan berdekatan R & R Juru.

Kredit foto: FB

Kredit foto: FB


Menurutnya,, mereka ditinggalkan di tepi jalan sehingga ke pagi tanpa sebarang pemberitahuan sama ada bas rosak atau ada bas ganti. Akibatnya, perjalanan kebanyakan penumpang yang menghala ke Kuala Lumpur dan Kuantan itu terkandas.


Kredit foto: FB


'Kami yang hendak ke Kuantan terpaksa meminta tolong orang untuk menghantar ke Stesen Bas Taiping, malahan ada yang terpaksa berjalan kaki sampai ke Butterworth' tambahnya.

Lebih malang, ada sekeluarga penumpang yang membayar tiket RM280 untuk 4 orang.

Kredit foto: FB


Menurut Azizul lagi, laporan polis akan dibuat supaya tindakan tegas diambil terhadap syarikat pengangkutan itu.- CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
3
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
3
0
0
Komen: 228
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote chinta89 8-12-2019 08:27 AM
Peterpan17 replied at 5-12-2019 05:15 PM
takde update berita pasal driver tu. kat news pun takde. kesian pula driver. dah meninggal pun dic ...

Semoga arwah dicucuri rahmat. Amin.

Lain-lain Komen

Quote Malaysia.Doom 29-10-2019 09:42 AM
Pemandu tu Bangsa apa?
Quote Asdan 29-10-2019 09:46 AM

kes begini, boleh dikira kes jenayah ke ?
Quote Malaysia.Doom 29-10-2019 09:47 AM
Asdan replied at 29-10-2019 09:46 AM
kes begini, boleh dikira kes jenayah ke ?

Boleh kot jenayah scam.
Quote sarah82 29-10-2019 09:48 AM
Nanti ada meroyan dlm ni main tentang bangsa.. Bila kena bash.. Terus jadi eggless report mod..
Quote Mierafaziera 29-10-2019 09:49 AM
Siannyaaaaa...lalok la tu driver tuuu
Quote Buritan 29-10-2019 09:49 AM
sarah82 replied at 29-10-2019 09:48 AM
Nanti ada meroyan dlm ni main tentang bangsa.. Bila kena bash.. Terus jadi eggless report mod..

Aku tau org tuu.... shhh
Quote pakatanhancing 29-10-2019 09:51 AM

aku yakin sama macam bangsa ko, peria.
Quote matchstick 29-10-2019 09:53 AM
Kurang paham... Drebar bas tu bwk bas n tinggal penumpang2 saje ke atau dia cabut (naik kenderaan lain) tinggal bas dan penumpang2 kt dlm tu sekali.
Quote nuril86 29-10-2019 09:53 AM
Edited by nuril86 at 29-10-2019 02:04 AM

biasela tu.... mmg suke meroyankan dia tu...
Quote Asdan 29-10-2019 09:58 AM

dulu ada pemandu kena tikam tinggal penumpang
Quote Kurex 29-10-2019 10:06 AM
Cuba @renko bagi sepatah dua maki utk manusia macam ni..
Quote Supersirap 29-10-2019 10:08 AM
Kesiannya penumpang tersebut, semoga mendapat pembelaan yang sepatutnya
Quote renko 29-10-2019 10:11 AM
Kurex replied at 29-10-2019 10:06 AM
Cuba @renko bagi sepatah dua maki utk manusia macam ni..

driver babi ni
xpayah bawak bas
bawak lori babi je
Quote Kurex 29-10-2019 10:15 AM
renko replied at 29-10-2019 10:11 AM
driver babi ni
xpayah bawak bas
bawak lori babi je

Alaaaa.. Tak panjang macam kau maki aku
Quote pearl.silver 29-10-2019 10:19 AM
Ada post lain kan dr side drebar
Dia tertido lama kt pondok
Bila tersedar dia tgk dlm bas kosong tinggal sorg penumpang

Iols penah kena dulu dgn shamisha. Dia benti kat hentian sungai buloh, tido dua tiga jam kt situ. Baru jln balik.
Quote damsel_fiji 29-10-2019 10:20 AM
Drebar bas kat malaysia ni kebanyakan mmg biadap pun
Quote awanearisu 29-10-2019 10:25 AM
Aniaya sungguh. Kasihan yang ada anak-anak kecil dan warga emas
Quote Boomibulat 29-10-2019 10:28 AM
Malaysia.Doom replied at 29-10-2019 09:42 AM
Pemandu tu Bangsa apa?

Rasanya pemandu ni bangsa kelly..dia sabotage sbb x dpt beraya sempena deepavali yg bakal menjelang..
Quote Boomibulat 29-10-2019 10:30 AM
pearl.silver replied at 29-10-2019 10:19 AM
Ada post lain kan dr side drebar
Dia tertido lama kt pondok
Bila tersedar dia tgk dlm bas kosong t ...

Cmana citer dia..?

Lihat semua komen(228)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top