Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Erra Fazira Lupa Letak Gambar Aleesya, Ziana Zain Pula Update Gambar Anak Bujangnya

12-11-2019 02:37 PM|Shimmer Shine| Komen: 79


Maria Mariana. Filem yang menautkan Erra Fazira, 45 dan Ziana Zain, 51 sebagai adik beradik. Itu ketika mereka bergelar anak dara dan kini masing-masing bergelar ibu tunggal.

Selain perkembangan karier seni, peminat juga tidak putus-putus ingin mengetahui kehidupan peribadi artis kesayangan mereka.

Jadi, apabila Erra Fazira lama tidak memuatkan gambar anaknya, Aleesya, ramai yang bertanya perihalnya. Begitu juga Ziana yang jarang bercerita mengenai anaknya, namun terkini menyiarkan gambar anaknya. Peminat masing-masing teruja.

Kredit foto: ig

"Ramai yang DM, tanya kenapa lama tak ada gambar Aleesya, entahlah..."

Menurut Erra sendiri, dia sekarang lebih kerap mengemaskini di IG Story berbanding 'feed' hingga kadang-kadang terlupa terus.

Ig

Dengan bergurau menyatakan saiz kasut Aleesya besar dan tahun depan saiz nak sama dengan dirinya, membuatkan ramai bersetuju iras mereka berdua sama.

Malahan Chef Wan dan pelakon Salina Saibi turut memuji kemanisan wajah Aleesya.


Sementara itu, Ziana Zain pula mengulang siar foto anaknya yang sudah masuk fasa remaja.

Ig

Tanpa sebarang kapsyen tambahan pun, ramai peminat seakan tidak percaya anak-anak Ziana sudah besar rupanya. Malahan anak sulongnya, Aiman juga mirip wajahnya dan bapa saudaranya, Anuar Zain.

Ig

Begitulah bila jadi artis, semua pun peminat nak tahu. Membesar bersama dan mirip ibu masing-masing membuatkan anak-anak artis ini menjadi tumpuan warganet. Apa pun kegigihan primadona ini harus dicontohi oleh ibu tunggal di luar sana ya.- CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
4
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
3
Komen: 79
Komen

Previous : Elfira Loy Teruja Terima Anugerah SEBA 2019 Walaupun Masih Berpantang!

Next       : Solat Macam Mana? Nah Alif Satar Kongsi Video Solat Semasa Perlumbaan Ironman Langkawi 2019

Komen Terbaru

Quote kiahbosan 22-11-2019 11:34 PM
Benang nak up kan retis sendirik!! Thank you next!!

Lain-lain Komen

Quote lesprincesse 12-11-2019 02:42 PM
Ini pun jadi berita ke ... haila netizen pon
Quote fuyupoktek 12-11-2019 02:46 PM
Pelik je paggl mom
Quote sukacactus 12-11-2019 02:47 PM
So gossipnya apa?
Quote Boomibulat 12-11-2019 02:47 PM
Cmana erra blh lupa ye..biasa dia xpnh lupa..hairan btl ni..
Quote meow_tompok 12-11-2019 02:50 PM
lesprincesse replied at 12-11-2019 02:42 PM
Ini pun jadi berita ke ... haila netizen pon

sebagai tatapan umum, mereka berdua makin berusia makin lawa
anak dah besar, mak masih cun melecun
mohon acik semua gigih bermotivasi mencantikkan diri, jgn cucuk2 sudah


Quote Themilo 12-11-2019 02:52 PM
calling for @Kurex

helok tak anak kak jena?
Quote auntyonion 12-11-2019 02:52 PM
Apooo cmni pn.blh bukak tred ? {:dot
Quote misuke 12-11-2019 02:53 PM
aku ingatkan apa la hal yg panasnya td
Quote electricopop 12-11-2019 02:55 PM
Handsome anak Kak Z... Gichiewww
Quote rainbowrainz 12-11-2019 02:57 PM
Kak Jenna punya tetek omak aiii terkezut iols tgk
Quote mizruncing 12-11-2019 03:02 PM
acik jena dh 51?? maigaddd
Quote helicornia 12-11-2019 03:09 PM

mcm drama bila aidil ada fitri. rengsa aku bila ungku ismail terpaksa panggil mak dia (aida khalida) mom. mom sana mom sini. director pun dok ikut sgt skrip. guna mama je kan lagi senang kot nk urban sgt
Quote Kurex 12-11-2019 03:10 PM
Themilo replied at 12-11-2019 02:52 PM
calling for @Kurex

helok tak anak kak jena?

manis tu ada.. muka jantan. yg sorang tu senyuman manis. tak jemu tengok. ensem.. tapi sebab tak nampak sebalik baju dan seluar tu, takde semoga..
Quote cmf_premierleag 12-11-2019 03:13 PM
buruknya ketet ziana
Quote MsKoreanfanatic 12-11-2019 03:23 PM
tang mana muka AZ.. mcm ex hubby ada la
Quote mieymiey 12-11-2019 03:26 PM
Sejenis berita apa ni???
Quote msdummy.2018 12-11-2019 03:28 PM
apa punya benang lahhhhhh.....
Quote fliphair8 12-11-2019 03:30 PM
ni benang MILF ke ni?
Quote Fly_over 12-11-2019 03:39 PM
lawanya alesya. mletop2 bsr nanti

Lihat semua komen(79)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.098724s Gzip On
To Top