Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Isteri Hamil Minta Cerai Maut, Ditembak Suami Depan Orang Ramai

19-10-2017 11:07 AM Komen: 32
Seorang suami bertindak kejam dengan menembak isterinya yang sedang hamil di tengah-tengah orang ramai di sebuah pasar raya.

Dalam kejadian yang berlaku di wilayah Udon Thani, Thailand itu Pichet, 41 cedera di dada kerana terkena tembakan pistolnya sendiri.

Pichet, Foto: Daily Mail
Manakala si isteri, Sirinporn Chumboonchu, 40, pula maut di tempat kejadian.

Laporan dari Daily Mail menyatakan, Sirinporn meninggalkan rumah di Kanchanaburi awal bulan ini selepas mengetahui Pichet mempunyai wanita simpanan. 

Dia mengambil keputusan untuk pulang ke rumah keluarga di Udon Thani, 400 kilometer dari Kanchanaburi.

Sirinporn, Foto: Daily Mail
Walau bagaimanapun, Pichet mengekori dan berjaya menemuinya di sebuah pasar raya sebelum bertengkar dan menembaknya tiga kali dari belakang.

Pichet yang juga seorang tentera dikatakan berang selepas isterinya meminta untuk bercerai.

Foto: Daily Mail
Peluru tersebut juga terkena pada kaki seorang budak lelaki berusia tujuh tahun dan dada seorang pembantu jualan berumur 32 tahun yang kini dalam keadaan kritikal.

Ketua Polis wilayah Udhon Tani, Kolonel Suchat Uthayo, berkata anggota tentera itu ditahan kerana membunuh dan membawa senjata api di tempat awam. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
8
Marah
12
Terkejut
7
Sedih
10
Lawak
9
Bosan
7
Komen: 32
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote misscendol 1-11-2017 03:56 PM
Macam2 laaaahhhh

Lain-lain Komen

Quote zulka 19-10-2017 09:22 AM
berapa banyak thread mo buka daaa
Quote minguk 19-10-2017 10:28 AM
dah ada perempuan simpanan kenapa nak marah wife nak bercerai? jahat!
Quote Ratutulip 19-10-2017 11:31 AM
2org dia bunuh..isteri & anak.... haishhh
Quote nut.legacy 19-10-2017 11:31 AM
diri sendiri buat salah pastu menyusahkan org. tak pasal2 isteri tu mati mcmtu aje
Quote mizkajura 19-10-2017 01:03 PM
Jantan bodo, sundal, n bongok{:run{:run{:run
Quote kucen_miang 19-10-2017 01:06 PM
budak lelaki ngan sales asst tu lagi kesian.
Quote pooh~key 19-10-2017 01:07 PM
Patut elok dia tertembak kat anu sendiri jah sis! Spesis heteroseksual sial!
Quote MyNameIsIris 19-10-2017 01:08 PM
khinzir punya jantan
Quote kakiselit 19-10-2017 01:12 PM
Kembali kepada Islam sebenar. Islam ada penyelesaiannya secara damai.
Quote taikor 19-10-2017 01:19 PM
kakiselit replied at 19-10-2017 01:12 PM
Kembali kepada Islam sebenar. Islam ada penyelesaiannya secara damai.

kawen empat? ade yg boleh ber honeymoon bersama2, yer? peace
Quote nisako 19-10-2017 01:24 PM
sianye ........................
Quote putehkundor 19-10-2017 01:25 PM
Org yg Tak berkaitan turut jadi mangsa. Gila punya jantan
Quote tokio 19-10-2017 01:26 PM
Kesian kt mangsa2 yg terlibat..
Quote she 19-10-2017 01:31 PM
Dasar jantan buaya tembaga karat

Ape ekau fikir anu kau berkepala 4?!!!!

Ok jap nk imejin
Quote EJALTI 19-10-2017 01:55 PM
Jantan giler.....bini nko mengandungka zuriat nko bodoh...

Tak pasal2 dua oarng awam yg tak bersalah dalam keadaan kritikal terkena peluru sesat jantan lahanat nih...
Quote chaotic_soul 19-10-2017 02:03 PM
adoi naya macam ni
Quote slavehunter 19-10-2017 02:04 PM
Sanggup dia tembak bini tengah pregnant yea.  Hati kering betul.
Quote abangadek 19-10-2017 02:39 PM
takpaham jantan yg nk nak kumpul tino ramai2 ni..
Quote Otaku85 19-10-2017 02:45 PM
taikor replied at 19-10-2017 01:19 PM
kawen empat? ade yg boleh ber honeymoon bersama2, yer? peace

Tak cukup dgn kawen simpan gundik syariah unlimited dekk.

Lihat semua komen(32)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.267091s Gzip On
To Top