Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Close

Tricking, Sukan Ekstrem Baru Kegilaan Remaja Kini

1-2-2016 07:19 PM| Komen: 15


Artikel dan video oleh : FirdausZ


Tricking & Parkour boleh dianggap sebagai sukan baru di negara kita. Sukan-sukan ekstrem seperti ini lebih digemari kaum lelaki berbanding kaum wanita kerana sukan ini agak "menakutkan" dan memerlukan keyakinan serta keberanian yang tinggi. 

Ramai yang meminati sukan ini tetapi ia merupakan satu sukan yang sukar dilakukan dan memerlukan banyak latihan. Mari kita saksikan aksi anak muda ini dengan 'tricking' masing-masing!

Dilarang meniru aksi-aksi yang dilakukan didalam video di atas. Aksi ini telah dilakukan oleh golongan yang terlatih dan berpengalaman sahaja. - CARI Infonet.

Apa Reaksi Anda...

Bagus
11
Marah
9
Terkejut
9
Sedih
7
Lawak
8
Bosan
8
Komen: 15
Komen

Komen Terbaru

Quote idakamaruddin 18-2-2016 10:23 PM
br tgk movie pasal parkour ni kt fox movies tajuk traces.. best

Lain-lain Komen

Quote blackwidowbae 1-2-2016 08:02 PM
Anak muda apanyerrr

makcik pun slalu buat tricking per
Quote Artemesiaa 1-2-2016 11:12 PM
Dah lama punya hanya kat Malaysia belum berapa popular
Quote piao 2-2-2016 09:04 AM
bagus la daripada melepak meragut meraba merompak.... kan
Quote cef_gango 2-2-2016 09:08 AM
depan rumah aku ini...
Quote berun 2-2-2016 09:09 AM
banyak lagi tak cukup skill dorang ni..
Quote tykarib 2-2-2016 09:09 AM
anak buah aku sorang main benda ini, slalu ajak pg titiwangsa
Quote jelitaqasyah 2-2-2016 11:42 AM
teringin nak join... sape leh ajar??? best kot..ringan bdn buat tricking ni.. selalu tgk adik jelahh duk lompat sana sini
Quote tipuware 2-2-2016 01:11 PM
oo ni namanya.. selalu nampak budak2 sekolah menengah bt camni kat tasik. maybe ruang luas kot. elok la daripada dok gatal ngorat anak dara org. latih lama2 boleh masuk gymnastik
Quote misscendol 3-2-2016 02:58 AM
Bahaya ni. Kalau x terkoyak kulit jgn harap bokeh pandai main
Quote lasagnaklcc 3-2-2016 09:05 AM
Sukan ni dah lama... Adik saya semenjak bekerjaya ni dah tak aktif
Quote manjalara_01 3-2-2016 02:21 PM
tipuware: oo ni namanya.. selalu nampak budak2 sekolah menengah bt camni kat tasik. maybe ruang luas kot. elok la daripada dok gatal ngorat anak dara org. latih ...


u ingat gimnastik yea?
i pulak teringat stunt man dlm action movies...kot2 ade potential die org ni..ehehhee..
Quote mast3rshad0w 3-2-2016 02:29 PM
semua nak jadi mcm hero UNDISPUTED 3 ka, Scott Adkins (BOYKA)....
hahahahaha....




budak genY melayu plak minat noh....bagus bagus...
semoga le layar perak hollywoood lah...
Quote mast3rshad0w 3-2-2016 02:36 PM


yg ni waktu lawan semi final, tokoh capoera, jhahaha....Lateef Crowder...

Quote alestorm 15-2-2016 04:51 PM
Try join group freeletics kat fb.. Ada budak2 tricking dlm tu juga... Diorang aktif ramai pompuan dalam tu..
Quote idakamaruddin 18-2-2016 10:23 PM
br tgk movie pasal parkour ni kt fox movies tajuk traces.. best

Lihat semua komen(15)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.078041s Gzip On
To Top