Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Close

Malaysia Bakal Menjadi Banglasia Tak Lama Lagi?

24-11-2016 05:51 PM| Komen: 68


Artikel Oleh Vincent Loo | Video Oleh Danny Ng | Suntingan Visual Oleh Angie Ling l Suara Latar Oleh Myra Rozi


Lambakan warga asing di Malaysia bukan sesuatu yang baru lagi. Malah, baru-baru ini Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Nazri Aziz mengalu-alukan rakyat Bangladesh untuk membuat permohonan dalam program 'Malaysia Rumah Keduaku'.

Kenyataan itu telah mendapat pelbagai reaksi di kalangan masyarakat termasuklah rasa bimbang dan marah dengan kehadiran warga negara Bangladesh yang semakin ramai di Malaysia.

Seharusnya, program ini mampu menarik lebih ramai ekspatriat dari negara yang terbukti sumbangan mereka dalam bidang sains, teknologi, kejuruteraan dan juga pelaburan untuk mendiami Malaysia. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
17
Marah
27
Terkejut
24
Sedih
20
Lawak
16
Bosan
22
Komen: 68
Komen

Komen Terbaru

Quote Adoamang 7-12-2016 04:33 PM
Menang Sorak..

Lain-lain Komen

Quote ronapink 24-11-2016 05:54 PM
berapa banyak tajuk  banglasia ni
Quote CARI-MAMS 24-11-2016 05:55 PM
ini video CARI...dan pandangan org ramai..silakan menonton!
Quote OmJualGas 24-11-2016 06:00 PM
Menang sorak, kampung tergadai.
Quote CARI-MAMS 24-11-2016 06:00 PM
ronapink replied at 24-11-2016 05:54 PM
berapa banyak tajuk  banglasia ni

royan ke kakak
Quote kemaruk 24-11-2016 06:01 PM
Taknak la tengok.. video dan suara cari iin gak paling best..
Quote CARI-MAMS 24-11-2016 06:03 PM
kemaruk replied at 24-11-2016 06:01 PM
Taknak la tengok.. video dan suara cari iin gak paling best..

kenapa ramai royan ni... hiks   
Quote ronapink 24-11-2016 06:04 PM

royan ke gitu...
cer gi belajar lagi..

royan tu apa
Quote CARI-MAMS 24-11-2016 06:05 PM
ronapink replied at 24-11-2016 06:04 PM
royan ke gitu...
cer gi belajar lagi..

royan lah gitu kakak
Quote siskepoh 24-11-2016 06:14 PM
sis tgok si ronapink dgn si kemaruk ni cam entah pape. tgk jela video tu... bukan de pe masalah, elok je aku tgok sume wartawan CARI. jenis tin kosong ni mmg byk bunyik
Quote Skuau 24-11-2016 06:14 PM
Ramai dh pompuan melayu kawin bangla....
Quote ronapink 24-11-2016 06:17 PM

tajuk pertanyaan..bukan royan..

bod*hnya ko




royan adalah penyakit mental/emosi pompuan lepas bersalin..ng*k
Quote kemaruk 24-11-2016 06:18 PM
Sampai silent reader pon tetibe hencap bangkem..

pelik nih..
Quote ultramantujuh 24-11-2016 06:19 PM
cepat belajar bahasa Bangla, pasti menguntungkan lepas ni....
Quote CARI-MAMS 24-11-2016 06:22 PM
ronapink replied at 24-11-2016 06:17 PM
tajuk pertanyaan..bukan royan..

bod*hnya ko

yalah kakak rona pink saja yg pandai dan paling layak carasss semua thread wartawan gituh kan
Quote siskepoh 24-11-2016 06:22 PM
Nama pun dah kemaruk. no wonder lewhh. dok cari iin cari iin. amendalah.  
Quote kornea 24-11-2016 06:22 PM
Skuau replied at 24-11-2016 06:14 PM
Ramai dh pompuan melayu kawin bangla....

Ramai kepala burit lu
Quote IMmerah 24-11-2016 06:23 PM
dari jadi cinasia ku rela

Quote CARI-MAMS 24-11-2016 06:25 PM
ronapink replied at 24-11-2016 06:17 PM
tajuk pertanyaan..bukan royan..

bod*hnya ko

kite terhibur sgt dengan royanan kakak rona pink kat semua thread wartawan..

kakak rona pink persis maksum gitu a.k.a ketua panitia BM cari kesalahan semua reporter gituh..

teruskan royanan kakak di semua thread ya..
Quote kornea 24-11-2016 06:25 PM
OmJualGas replied at 24-11-2016 06:00 PM
Menang sorak, kampung tergadai.

Puki lu. Kampung mana tergadai ?

Lihat semua komen(68)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.074098s Gzip On
To Top