Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Close

Laporan Khas Bersih 4.0 : Apa Respon Peserta Melayu Tentang Bersih 4.0?

29-8-2015 01:53 PM| Komen: 15



Dilaporkan sejak awal pagi tadi perhimpunan Bersih 4.0 kurang mendapat sambutan dari peserta Melayu. Bagaimana pun kini dilaporkan peserta Melayu mula meningkat, mari kita dengar apa komen peserta Melayu tentang Bersih 4.0. - CARI Infonet.

Apa Reaksi Anda...

Bagus
10
Marah
23
Terkejut
16
Sedih
17
Lawak
15
Bosan
18
Komen: 15
Komen

Komen Terbaru

Quote mrseller 29-8-2015 04:31 PM
Lanjiau  berapa tred nak buka? Merge la mod :

Lain-lain Komen

Quote NAT_11 29-8-2015 02:00 PM
Sapa nak dengo budak-budak BBNU Iptar swasta yang idup
dengan PTPTN lepas tu melenyapkan diri, tak maw bayo utang.
Ada hati nak berdemo, mahu BERSIH.........................
Quote +#$!= 29-8-2015 02:06 PM
http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=893172
Quote +#$!= 29-8-2015 02:07 PM
NAT_11 replied at 29-8-2015 02:00 PM
Sapa nak dengo budak-budak BBNU Iptar swasta yang idup
dengan PTPTN lepas tu melenyapkan diri, tak  ...

Hahahaha .
Quote +#$!= 29-8-2015 02:08 PM
Gua tak mau dengar komen macai
Quote sabbath_shalom 29-8-2015 02:10 PM
Biar la nak jadi ape kat Malaysia ni....
Quote my^fluffy 29-8-2015 02:15 PM
Dulu sokong sekarang dah nampak..dua2 pr ke bn tak boleh pakai
Quote DTECCONAN 29-8-2015 02:28 PM
apsal banyak sangat thread? mod x berani nak tutup ker?
Quote spiderman80 29-8-2015 02:33 PM
DTECCONAN replied at 29-8-2015 02:28 PM
apsal banyak sangat thread? mod x berani nak tutup ker?

Thread yang dibuka oleh Wartawan Cari tidak dapat ditutup oleh Momod.
Quote DTECCONAN 29-8-2015 02:39 PM
spiderman80 replied at 29-8-2015 02:33 PM
Thread yang dibuka oleh Wartawan Cari tidak dapat ditutup oleh Momod.

patut la, kalau maki hamun diaorg boleh tak?
Quote spiderman80 29-8-2015 02:41 PM
DTECCONAN replied at 29-8-2015 02:39 PM
patut la, kalau maki hamun diaorg boleh tak?

Haha... Cubalah
Maaf ya bro, kami Momod memang tak diberikan kuasa untuk menutup thread yang dibuka oleh Wartawan Cari.
Quote peYno 29-8-2015 02:44 PM
spiderman80 replied at 29-8-2015 02:41 PM
Haha... Cubalah
Maaf ya bro, kami Momod memang tak diberikan kuasa untuk menutup thread yang d ...

sebelum ni mod cari ni bukak thread pasal perodua myvi

mmg level cina low class mmg macai perodua myvi pastu fefeeling tak suka proton kan hahaha
Quote spiderman80 29-8-2015 02:49 PM
peYno replied at 29-8-2015 02:44 PM
sebelum ni mod cari ni bukak thread pasal perodua myvi

mmg level cina low class mmg macai perod ...

Hahaha
Quote admin6 29-8-2015 03:07 PM

Thread video liputan khas dari CARI memang akan dibuka berasingan. Nak lihat semua update terkini sila masuk thread Bersih 4.0: Laporan Langsung Oleh CARI Infonet


Jangan ambil pusing sangat jika banyak thread video. Harap maklum.
Quote dcruins 29-8-2015 03:11 PM
melayu yg join bersih tu ajak2 lah peserta huaren tu pindah skali sekala ke kawasan yang banyak bisnes kaum mereka macam dekat lowyat dan sekitar bukit bintang, boleh gak kacau2 sikit bisnes huaren, rugi sikit tak per, bukan selalu pun......
Quote mrseller 29-8-2015 04:31 PM
Lanjiau  berapa tred nak buka? Merge la mod :

Lihat semua komen(15)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.071424s Gzip On
To Top