Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Tahun Ini BN Tak Keluarkan Belanjawan Alternatif - KJ

11-10-2019 01:13 PM Komen: 17
"Barisan Nasional (BN) pada tahun ini tidak akan mengeluarkan belanjawan alternatif, sebaliknya akan fokus dalam memberi respons (budget response) kepada belanjawan yang akan dibentangkan kerajaan."


Kredit foto: UNRESERVED

Khairy Jamaluddin menerusi Facebooknya mengulas mengenai tindakan yang akan diambil BN ketika pembentangan belanjawan 2020 jam 4 petang nanti di Dewan Rakyat seperti dilaporkan Astro AWANI.

Kata, Ahli Parlimen Rembau itu, ia akan memberi fokus kepada kritikan membina serta penambahbaikan yang perlu dilakukan kerajaan Pakatan Harapan (PH).


Loading FB Post...

"Proses ini akan dijalankan semua Ahli Parlimen BN mengikut kluster yang telah diwujudkan sebelum ini menerusi perbahasan yang akan bermula minggu depan," katanya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 16
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Kadaisaku 1-11-2019 07:15 AM
Ewwww apa style kj skrg ni? Nampak gelandangan ops! {:cryrun

Lain-lain Komen

Quote thetimes 11-10-2019 01:22 PM
KJ macam hero tamil dah aku tengok.hehe
Quote jalfa 11-10-2019 01:26 PM
Mohon kj jgn tepengaruh dengan ideolgi ltte..tiber...
Quote Simunggu 11-10-2019 03:19 PM
teruknya rupa KJ.....

sbb UMNO sudah jadi tukun tiruan di surau surau ...
Quote cikja 11-10-2019 04:02 PM
Apa yg kj cuba buktikan dgn imej mcm ni?
Quote TravellingBear 11-10-2019 04:22 PM
Love me for who i am ... Gitewww
Quote semahsally 11-10-2019 04:32 PM
awat laa kJ ni dah macam amitab bachan tp versi seleybet
Quote najib888 11-10-2019 04:33 PM
kaala.jpg
Quote Kurex 11-10-2019 04:37 PM
kemaskan sikit la penampilan tu kj oiiiiii...
Quote damian_lee 11-10-2019 04:48 PM
nak jadi hippies ke abam KJ oiii
nampak busuk gituuu

tapi what for jua ... kalau setakat belanjawan khayalan seperti pembangkang terdahulu ...
bila jadi kerajaan takleh execute ... koseerrrrrr tauuu

Quote sarah82 11-10-2019 04:49 PM
Yerk.. Aku dari dulu tak suka Mamat ni
Quote misc 11-10-2019 05:04 PM
Alahai kj dah knp penampilan mcm gitu.
Quote mizzmimi 11-10-2019 08:21 PM
Ya auloh selebetnye lah hai..
Quote Catpaw 12-10-2019 01:14 AM
Cam hero tamille
Quote Orix 12-10-2019 08:48 AM
Ajet2 macho badboy hero hindustan ke ? Tetap bangla jual karpet
Quote cikatilia 14-10-2019 10:47 AM
dah baper lama xmandi nih
Quote Kadaisaku 1-11-2019 07:15 AM
Ewwww apa style kj skrg ni? Nampak gelandangan ops! {:cryrun

Lihat semua komen(17)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.246049s Gzip On
To Top