Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Ramadan Syawal Lihat artikel

Warden 'Rem' Enjin Motor Sepanjang Koridor Untuk Kejut Bangun Sahur!

Oleh: Myeonir|13-5-2019 10:14 AM Komen: 7
Bagi sesiapa yang biasa duduk sekolah asrama pasti mengetahui bahawa ibadah seperti solat akan dilakukan secara berjemaah.

Tiada siapa pun yang akan terlepas terutamanya daripada warden yang sangat dedikasi dengan tugasnya. Semua pelajar wajib turun ke surau tanpa sebarang alasan.

Sama juga seperti warden ini yang mempunyai strategi unik untuk mengejutkan pelajar di sebuah sekolah untuk bangun sahur dan solat Subuh.




Dengan deruman enjin yang bingit itu pasti akan membuatkan tidur pelajar tidak lena.

Ada yang merasakan perbuatan warden ini agak melampau, pun begitu ada netizen yang terhibur dengan fi'ilnya itu.


Kredit foto: Facebook

Asalkan tak memudaratkan, apa salahnya kan? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
4
Bosan
0
Komen: 7
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Intanterpilih09 14-5-2019 04:51 AM
Warden yg sygkan pelajar dia.nak kejut sorg2 bangun memang letih.pelajar2 xda alasan letih n x posa sbb x bngun sahur.

Lain-lain Komen

Quote Kurex 13-5-2019 11:08 AM
Kadang kadang terlampau penat buatkan aku tak dengar apa masa tido..hatta bunyi motor sekalipun
Quote saviour_09 13-5-2019 12:53 PM
tertekan la gear masa duk rem2 tu
baru ko tau sahur kat mana esok hari
Quote Artemesiaa 13-5-2019 12:56 PM
Macam2 kaedah dipilih untuk bangunkan orang makan sahur ada yang bergendang keliling kampung, guna jet figher dan guna motor macam dalam citer ni
Quote figurae 13-5-2019 02:50 PM
Herm... takde cara lain ke?
Quote ninjago 13-5-2019 03:46 PM
masa duk asrama dulu, bgn sahur tu masing2. takdenya warden nak kisah ko bangun ke tak. kesian kt org dewan makan yg dah prepare food je lah..
Quote ikanmasin 13-5-2019 04:50 PM
skrg ni semua benda bole diviralkan..
Quote Intanterpilih09 14-5-2019 04:51 AM
Warden yg sygkan pelajar dia.nak kejut sorg2 bangun memang letih.pelajar2 xda alasan letih n x posa sbb x bngun sahur.

Lihat semua komen(7)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.093508s Gzip On
To Top